5 indlæg i dette emne

Jeg er en kraftig pige, tyk. Ved de to børn jeg har vejede jeg 115 da jeg blev gravid. Nu er jeg ved at tabe mig og pt vejer jeg 103,5 så jeg har endnu ikke taget på men tabt mig. Er det godt eller dårligt? ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det skulle ikke have nogen betydning, baby får hvad den skal bruge, den tager jo selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så vidt jeg ved, er det også helt fint. Jeg har en veninde, der også var overvægtig som gravid og hun tog kun 1 kilo på undervejs, fordi hun så formåede at tage sig samtidig. Hendes dreng var - og er - sund og rask.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde en 7-10 kg for meget til min egen smag og til et normalvægtigt bmi og nu jeg er 19+1 er jeg pt 2 kg under min start vægt. Det har hverken jordemoder eller læge kommenteret på for baby tager jo hvad den skal bruge først og fremmest.

En bekendt af mig har lige født her i start juni. Hun var overvægt inden hun var gravid og tabt sig ca 5 kg gennem hele graviditeten og har her efter fødslen tabt sig yderligere 13 kg. Det var også helt fint for både læger og jordemoder da baby jo fik rigelig næring ved at tage på hendes ekstra depoter.

Mit bildæk var var så jeg kunne hive fat i 4 cm fedt på hver side - det har baby spist så nu er der ca 0,5 cm tilbage på hver side og min omkreds på maven er det samme som da jeg fandt ud af jeg var gravid - i stedet for bildæk er den nu bare med en lille babybule der er hård udad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svarene ♡♡♡

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER