Little Miss

Anbefal en børnerygsæk

19 indlæg i dette emne

Hvilken rygsæk vil i anbefale til en 2 årig?

Vil gerne have en lille rygsæk til Carl Emil. Har kigget både på en fjælræv og en frørygsæk (kan ikke lige huske mærke - noget med zoo) men har i nogle erfaringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvilken rygsæk vil i anbefale til en 2 årig?

Vil gerne have en lille rygsæk til Carl Emil. Har kigget både på en fjælræv og en frørygsæk (kan ikke lige huske mærke - noget med zoo) men har i nogle erfaringer?

Den Ida bruger i øjeblikket er en vi har fået i vores bank, med Rasmus klump på. Den er på størrelse med den lille fjælræv.

Ida går fint med den, til trods for at hun ikke er ret høj/stor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den Ida bruger i øjeblikket er en vi har fået i vores bank, med Rasmus klump på. Den er på størrelse med den lille fjælræv.

Ida går fint med den, til trods for at hun ikke er ret høj/stor.

Carl Emil er heller ikke særlig stor så det skal også tænkes ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Carl Emil er heller ikke særlig stor så det skal også tænkes ind

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den Ida bruger i øjeblikket er en vi har fået i vores bank, med Rasmus klump på. Den er på størrelse med den lille fjælræv.

Ida går fint med den, til trods for at hun ikke er ret høj/stor.

Den har vi også og der er god plads i den og børnene er glade for den.

Sebastian har også en lidt mindre med en krokodille på. Den har han været et hit pga krokodillen, der er mindre plads i den end Rasmus klump tasken, men der ee rigeligt plads til en madkasse og en vanddunk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en fra small stuff som kan spændes over brystkassen. Den passer Felix fint og har gjort det længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia får en haglöff i xs. Den kan nemlig spændes sammen ved skulderremmene og maven, så den ikke ryger af/ned af skuldrene når de går. Det er noget børnene i børnehaven, især de mindste, kan have problemer med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Silke Elia får en haglöff i xs. Den kan nemlig spændes sammen ved skulderremmene og maven, så den ikke ryger af/ned af skuldrene når de går. Det er noget børnene i børnehaven, især de mindste, kan have problemer med.

:ditto Anna fik den i barselsgave af min veninde og vi er virkelig glade for den!

Begge mine nevøer har Fjællræv mini og de er også fine :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan også anbefale haglöffs xs. Er også rigtig god som børnehavetaske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Erica har en fjeldræv og vi er rigtig glade for den. Den har et godt regulært rum hvor der kan stoppes en masse i!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes både fjeldræven og haglöffs xs er super søde. Har ikke kunne finde et billede af hvordan fjeldræven ser ud foran når børnene har den på. Nogen der kan vise det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min erfaring er at den mindste fjeldræv er for lille som tur taske i børnehaven og den ikke sidder lige så godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min erfaring er at den mindste fjeldræv er for lille som tur taske i børnehaven og den ikke sidder lige så godt :)

Præcis, og så er fjeldræven ikke polstret i ryg eller stropper, som det ellers anbefales.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi kigger pt på disse til Simon, den øverste vandt bedst i testsidste eller forrig år :

http://www.spejdersport.dk/bergans-nordkapp-12-ltr-cobalt.aspx

Nr. 2 er lidt større, l, mæssigt så vi må lige have ham med i en fysisk butik en af dagene og se hvordan de sidder på ryggen.

http://www.spejdersport.dk/mammut-first-zip-16-blaa/groen.aspx

Simon har i øvrigt en fjeldræv, men der kun kun være madpakke og drikkedunk, jeg skal se om jeg kan grave wt billede frem af hvordan den ser ud på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er glade for vores TTH - husk den skal kunne spændes over brystet og ikke hænge ned over numsen, men kunne side godt ind til ryggen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes både fjeldræven og haglöffs xs er super søde. Har ikke kunne finde et billede af hvordan fjeldræven ser ud foran når børnene har den på. Nogen der kan vise det?

 

Der er ikke nogen stropper på tværs af brystet. Men den er nem at justere i stropperne og der er knapper til enderne af stropperne, så de ikke hænger og dingler alt for meget.

 

Dog tror jeg ikke, at jeg vil købe en fjeldræv igen (Erica har fået sin i barselsgave). Jeg synes nemlig det lyder rigtig smart med at stropperne kan holdes på plads henover brystet, hvilket Ericas ikke kan.

 

Indtil videre har hun ikke gået særlig meget med den, men vi har brugt den meget til og fra vuggestue eller når hun skulle på overnatning, og der har den været fin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline har en fra ticket to heaven, den har bryst spænde, og sidder rigtig godt på hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke fået fat i en god endnu, men kan kun sige at du skal holde dig langt væk fra Danefæ's tasker. Vi havde vores i under et år, før vi smed den ud pga at lynlåsen gav sig, og stoffet nærmest faldt fra hinanden. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gry har en LEGO, der er også brystspænde på, vi har ikke brugt den så meget endnu, men håber på at vi kommer til det når hun starter i bh.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER