My love

Feber

5 indlæg i dette emne

Vores datter havde i går da jeg hentede hende i dagpleje 39,4 i feber, her til morgen var den 39 og da jeg puttede nu her 40. Hun har dagen igennem været liv, set tv og spillet iPad samt gået rundt.

Hun har kun spist lidt chokolade, men ellers drukket både mælk og vand. Hun har haft mange våde bleer.

Er der grund til at ringe til vagtlægen?

Vi har aldrig før oplevet hun har haft så høj feber. Hun er puttet og har kun ble og undertrøje på. Og i stedet for en dyne har hun et dyne betræk over. Vinduet er åben og hun har fået vand og mælk med i seng, samt børne panodil inden sengetid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det ville jeg ikke medmindre hun havde været meget sløv. Til gengæld ville jeg holde god tør med hende. Nok sidde med babyalarmen klistret til øret for at høre vejrtrækning (lidt neurotisk er jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg ikke medmindre hun havde været meget sløv. Til gengæld ville jeg holde god tør med hende. Nok sidde med babyalarmen klistret til øret for at høre vejrtrækning (lidt neurotisk er jeg ). Og så ville jeg sove hos hende i nat.

Det er ikke så meget høj feber som hurtige temperatursvingninger man skal holde øje med og selvfølgelig om de er sløve i løbet af dagen. Andet end bare febersløve.

Altså jeg hører hende med det samme. Men kan godt være jeg skal slæbe en madras ind til hende i nat.

Men hun har bestemt ikke været sløj i dag. Hun har næsten været som hun plejer at være

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke ringe medmindre hendes tilstand forværres meget, og ville også sove hos hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville heller ikke ringe medmindre hendes tilstand forværres meget, og ville også sove hos hende :)

Tusinde tak for hjælpen. Jeg sover hos hende i nat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER