Guest Sukkergrisen

Svar på blodprøven

25 indlæg i dette emne

Hej piger :)

 

Så har jeg fået svar på blodprøven. :)

De startede med at sige tillykke  :)

hcg tal skulle mindst være 145, og mit var over,  nemlig på 165, så det var dejligt :)

yaaaaaaay!!!!

 

så bliver det spændende om der er en eller to når jeg skal til scanning i aug :) 

 

Knus fra sukkergrisen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubiiii!!! Hvor er det vidunderligt!! Stort tillykke :loveshower :loveshower :stork :loveshower :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke sukkergrisen. Det bliver spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

kæmpe tillykke  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tuuusind tak alle søde piger :)

 

Så skal jeg stoppe med lutinus fra idag, sagde de i skive :)

 

Er der nogle af jer, som har prøvet at stoppe med det, den dag i fik taget blodprøve? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke, hvor skønt for jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, tillykke med det fine tal  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flot, tillykke. Spændende hvor mange små blink der gemmer sig derinde  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe stort tillykke :) hvor er det dejligt :) så kan de være vi mødes til august skanning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tark alle i skønne piger :)

 

Men jeg arbejder i discount butik, tænkte på om jeg skulle sygemelde mig igen efter ferien? (har "sidste" sygedag på søndag, for at kunne holde ferie, men tænkte så på, om jeg skulle sygemelde mig igen? må jo ikke løfte på ret meget, og vil ikke risikere noget når jeg har kæmpe så hårdt.

 

Hvis jeg nu bestiller en tid hurtigst muligt ved lægen, og så siger at jeg gerne vil sygemeldes igen efter ferien, da jeg ikke må bære på ret meget, og der er pænt mange tunge ting henne i butikken.

Hvad tror i så han siger?

 

Hvad synes i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejdede i vuggestue, da jeg blev gravid med Silke Elia efter 4. ICSI. Jeg var ikke sygemeldt efter bp - men det var jul, så jeg var først på arbejde igen 6+0 ca. Lyder til din chef kender til situationen? For så vil jeg da så tage en snak om evt løft, men umiddelbart burde der ikke være nogen grund til ikke at kunne arbejde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg arbejdede i vuggestue, da jeg blev gravid med Silke Elia efter 4. ICSI. Jeg var ikke sygemeldt efter bp - men det var jul, så jeg var først på arbejde igen 6+0 ca. Lyder til din chef kender til situationen? For så vil jeg da så tage en snak om evt løft, men umiddelbart burde der ikke være nogen grund til ikke at kunne arbejde :)

 

Har snakket med ham idag..

Det er fordi der altid er tunge kasser, og gerne mange af dem, og når vi har kæmpet så hårdt, så vil vi ihvertfald gøre, hvad vi kan, for at det ikke går i vasken.

 

Så spurgte ham om han helst ville have om jeg begyndte på arbejde igen selvom jeg ikke kan bære på ret meget, eller om det var bedst at melde sig syg igen, og så sagde han, at det nok var bedst at melde mig syg igen, da man jo gerne skulle kunne lave lidt af hvert, og det var også grunden til at jeg ringede til ham.

 

Så skal ringe til lægen imorgen, og sige, hvad jeg har snakket med min chef om, og så evt. sygemelde mig efter jeg har holdt ferie.

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har snakket med ham idag..

Det er fordi der altid er tunge kasser, og gerne mange af dem, og når vi har kæmpet så hårdt, så vil vi ihvertfald gøre, hvad vi kan, for at det ikke går i vasken.

 

Så spurgte ham om han helst ville have om jeg begyndte på arbejde igen selvom jeg ikke kan bære på ret meget, eller om det var bedst at melde sig syg igen, og så sagde han, at det nok var bedst at melde mig syg igen, da man jo gerne skulle kunne lave lidt af hvert, og det var også grunden til at jeg ringede til ham.

 

Så skal ringe til lægen imorgen, og sige, hvad jeg har snakket med min chef om, og så evt. sygemelde mig efter jeg har holdt ferie.

 

:)

Det kan jeg selvfølgelig godt følge dig i, men hvis du var blevet gravid på almindelig vis, ville du så være blevet sygemeldt? For så skal du jo egentlig sygemeldes resten af graviditeten. Siger det bare fordi, det ikke er sikkert, at din læge vil sygemelde dig på den baggrund :)

Men har jo været hele møllen igennem, så kender fuldt ud dine tanker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jeg selvfølgelig godt følge dig i, men hvis du var blevet gravid på almindelig vis, ville du så være blevet sygemeldt? For så skal du jo egentlig sygemeldes resten af graviditeten. Siger det bare fordi, det ikke er sikkert, at din læge vil sygemelde dig på den baggrund :)

Men har jo været hele møllen igennem, så kender fuldt ud dine tanker.

 

Altså nu har jeg være t sygemeldt i snart 4 mdr, fordi jeg ikke kunne ture med arb og behandling på samme tid, så håber da, at han vil sygemelde mig.

For ringede jo til chefen idag, og spurgte om han ville have mig der, hvis jeg ikke kunne løfte så meget, eller om jeg bare skulle sygemelde mig igen, og da sagde han, at han faktisk bare gerne ville have at jeg sygemeldte mig så, for på mit arb. kan man ikke være uden at skulle løfte på alt muligt.

 

Så det har jeg tænkt mig, at sige til lægen imorgen.

Så bliver han jo nærmest "nødt" til at sygemelde mig.

 

Hvis vi kunne blive naturligt gravide havde det nok heller ikke set sådan ud med alt det sygemelding, men når man har været så meget igennem, så vil man helst ikke gøre noget forkert, og så vil man bare gøre sit til, at det ikke går i vasken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tark alle i skønne piger :)

 

Men jeg arbejder i discount butik, tænkte på om jeg skulle sygemelde mig igen efter ferien? (har "sidste" sygedag på søndag, for at kunne holde ferie, men tænkte så på, om jeg skulle sygemelde mig igen? må jo ikke løfte på ret meget, og vil ikke risikere noget når jeg har kæmpe så hårdt.

 

Hvis jeg nu bestiller en tid hurtigst muligt ved lægen, og så siger at jeg gerne vil sygemeldes igen efter ferien, da jeg ikke må bære på ret meget, og der er pænt mange tunge ting henne i butikken.

Hvad tror i så han siger?

 

Hvad synes i?

Jeg synes du skal helt klart sygemelde dig, hvis du føler dig lidt usikker.  :huh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes du skal helt klart sygemelde dig, hvis du føler dig lidt usikker. :huh

Det blev også gjort idag :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev også gjort idag :-D

:glad Nu skal du bare passe på dig selv og hygge.. åh er så misunderlig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad Nu skal du bare passe på dig selv og hygge.. åh er så misunderlig :loveshower

 

Du kan tro jeg kommer til at passe på mig selv, hehe :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER