****

Skal/Skal ikke

34 indlæg i dette emne

Ajj for søren! Er du på det stadie! Det er da spændende...hvornår skulle du have haft mens? Fortæl fortæl :)

torsdag, fredag skulle mens komme  men ingen mens dog tyngde følelse i underlivet og hovedpine og træt og tisser all the time.. men testene er meget utydelige så jeg trækker den nogle dage hvis ikke blødning er startet.. men AAAARRGGHH jeg er så træt af disse "næsten graviditetshelvede" Lige nu forsøger jeg ikke at tro på noget (siger damen der allerede har beregnet terminen  :blink ) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvordan går det forøvrigt med at stikke dig selv ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

torsdag, fredag skulle mens komme  men ingen mens dog tyngde følelse i underlivet og hovedpine og træt og tisser all the time.. men testene er meget utydelige så jeg trækker den nogle dage hvis ikke blødning er startet.. men AAAARRGGHH jeg er så træt af disse "næsten graviditetshelvede" Lige nu forsøger jeg ikke at tro på noget (siger damen der allerede har beregnet terminen  :blink ) 

Haha! nøj hvor jeg føler med dig...det er SÅ forfærdeligt! Du ved at jeg ønsker dig det bedste, men vil ikke begynde på alt muligt hurlumhej. Du ved bedst selv, hvordan det hele føles. Men giv mig endelig en update på hvordan det tegner sig :)

 

Det går fint. Jeg synes at det har været nemmere igennem hele dette forløb, da de har lavet sprøjterne om. For fem-seks år siden, var det jo sprøjter, hvor man selv skulle trække medicinen ud af ampullerne. Så dette er ingenting :)

Men kan forstå at der er en af sprøjterne der skulle være temmelig tyk... :blink  Den glæder jeg mig så ikke lige til haha! Men går jo rundt i lykkelig uvidenhed, da jeg ikke har prøvet det før  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du en test du kan lægge op her på forum?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du en test du kan lægge op her på forum?

jeg tog en test i går med kun 2 timers mellemrum som ikke viste noget så det går nok i udu igen, jeg lover at hvis der kommer 2 fabelagtige streger så bliver den indrammet her på BK  :D

Det må være ægløsningsinjektionene der er større ? men den er stadig kun subcutan ligesom gonal, så den skal kun ind i underhuden så det er ikke slemt  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tog en test i går med kun 2 timers mellemrum som ikke viste noget så det går nok i udu igen, jeg lover at hvis der kommer 2 fabelagtige streger så bliver den indrammet her på BK  :D

Det må være ægløsningsinjektionene der er større ? men den er stadig kun subcutan ligesom gonal, så den skal kun ind i underhuden så det er ikke slemt  :)

Jeg tror det er medicin nummer 2 :o/ står med dem i hånden nu. De ser lidt mere robuste ud haha! Nå skidt med det. De skal jo bare stikkes i maveskindet.

Resultat af andet kontrolbesøg var fint. 8 æg. God begyndende slimhinde. Så det ser ud til at forløbe som det skal. Skal starte medicin nr 2 idag og til kontrol igen fredag.

Nu er jeg jo rigtig spændt på at høre om der er nyt fra dig Tusnelda?? Stadig ingen mens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det er medicin nummer 2 :o/ står med dem i hånden nu. De ser lidt mere robuste ud haha! Nå skidt med det. De skal jo bare stikkes i maveskindet.

Resultat af andet kontrolbesøg var fint. 8 æg. God begyndende slimhinde. Så det ser ud til at forløbe som det skal. Skal starte medicin nr 2 idag og til kontrol igen fredag.

Nu er jeg jo rigtig spændt på at høre om der er nyt fra dig Tusnelda?? Stadig ingen mens?

8 æg hvor lyder det bare godt  :loveshower  og fin slimhinde og ja for pokker det er bare en nål :D        jamen jeg har lige skrevet en klage mail i min egen tråd da jeg ikke ville spamme din :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige læst din tråd- og er bare nødt til at sige, hvor seje jeg synes i behandlingspiger er :kissSikke alt det i skal igennem, for at stå med det lille vidunder!

 

Jeg håber i står med en knald positiv test begge 2, inden længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg lige læst din tråd- og er bare nødt til at sige, hvor seje jeg synes i behandlingspiger er :kissSikke alt det i skal igennem, for at stå med det lille vidunder!

 

Jeg håber i står med en knald positiv test begge 2, inden længe :)

Tusind tak for dine søde tanker Fru Simonsen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER