L-mor

så ved man at man er gravid ;)

6 indlæg i dette emne

Er kun 5+5 (eller dvs 5+6, vi er jo over midnat) og allerede nu skriger hormonerne "ha! Du er gravid!!!"

Det er i hvert fald tydeligt på flere måder ;)

Fx når man ikke kan sove fordi maven rumler... Finder en pakke pyramider og en halv liter mælk (drikker aldrig mælk) bæller mælken men spiser kun det halve af pyramiderne fordi de ikke smager godt (?!?!?!)

Er stadig lidt sulten :p

Eller når man storhyler over alle de latterlige videoer og artikler ens venner deler på facebook ;)

Nå ja... Ognår man går herind kl lort for at fortælle om det ;)

Hvad med jer ? Hvad laver hormoner og bebs af ballade for ligesom at minde jer om at de er der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Igår stortudede jeg til en film.

Og råbte af manden fordi han havde købt jordbær, men ikke den vandmelon jeg havde bedt ham om at købe :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man pludselig synes at vandmelon ikke smager af noget som helst :huh Og både mand og barn insisterer på at den er lige så lækker og velsmagende som den sidste vi købte, som var superlækker :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man sidder og fråder 5 portioner rødkål med sovs på næsten uden kød til - jeg spiser stort set aldrig rødkål, så ved man at man er gravid.

Manden spiste også en pariser linse ALT for langsom den anden dag - der råbte jeg "så spis dog den linse for helvede" midt i en sætning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er en "du ved du er gravid når..." tråd herinde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ligger vågen et par timer om natten og beslutter sig for at stå op og gå lidt rundt, få et glas vand og lige runder slikskuffen med lakrids og chokolade, for så må man da klart sove bedre bagefter :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER