diazbebs

Bedste slap-af-råd

7 indlæg i dette emne

Vi ved godt at det hjælper at slappe af når man forsøger at få lavet de små nuttede vidunder..

Hvad har I af slap af råd? alt kan bruges...

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Massage og generel selvforkælelse.

Personligt blev jeg gravid efter en luxus spa dag inkl fuld kropsmassage.

Tror aldrig jeg har været så afslappet i hele mit liv og ja, samme aften eller dagen efter, så blev Freja til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Massage og generel selvforkælelse.

Personligt blev jeg gravid efter en luxus spa dag inkl fuld kropsmassage.

Tror aldrig jeg har været så afslappet i hele mit liv og ja, samme aften eller dagen efter, så blev Freja til

Det lyder dejligt Ema! Så skal der bookes tid til lidt selvforkæledelse  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bud vil være at finde noget at brænde for, der ikke har med børn at gøre :) En ny "dille" om man vil. Så det ikke handler om at prøve at lade være med at tænke på at blive gravid, men i stedet at man laver noget, der er så fedt at man glemmer det med at blive gravid bare engang imellem.

Få fx en hobby, begynd at hækle, strikke, male, gå til dans, dyrk sport. :) Eller aftal flere dates med manden/kæresten. Eller tag noget frivilligt arbejde eller flere opgaver på jobbet/studiet. Et eller andet, der kan fange en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit bud vil være at finde noget at brænde for, der ikke har med børn at gøre :) En ny "dille" om man vil. Så det ikke handler om at prøve at lade være med at tænke på at blive gravid, men i stedet at man laver noget, der er så fedt at man glemmer det med at blive gravid bare engang imellem.

Få fx en hobby, begynd at hækle, strikke, male, gå til dans, dyrk sport. :) Eller aftal flere dates med manden/kæresten. Eller tag noget frivilligt arbejde eller flere opgaver på jobbet/studiet. Et eller andet, der kan fange en :)

Jeg var i praktik i de sidste 2 måneder men det var godt nok svært at lad vær med at tænke på baby  og tolke på alle mulige symptomer. Der må noget stærkere til. måske hjælpe når vi nu skal flytte. :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var i praktik i de sidste 2 måneder men det var godt nok svært at lad vær med at tænke på baby og tolke på alle mulige symptomer. Der må noget stærkere til. måske hjælpe når vi nu skal flytte. :balloons

Hehe jamen dét kan jeg godt forstå! :D Altså jeg tror heller ikke at det er muligt at blokke det helt ud af tankerne. Men hvis man kan finde noget, der bare giver en lille pause. Personligt hjælper Nintendo mig, når jeg skal have tankerne væk fra noget (har dog mere brugt det med eksamensnerver end pb, men anyway). Når jeg spiller Mario (/Kart), så glemmer jeg hele verden :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe jamen dét kan jeg godt forstå! :D Altså jeg tror heller ikke at det er muligt at blokke det helt ud af tankerne. Men hvis man kan finde noget, der bare giver en lille pause. Personligt hjælper Nintendo mig, når jeg skal have tankerne væk fra noget (har dog mere brugt det med eksamensnerver end pb, men anyway). Når jeg spiller Mario (/Kart), så glemmer jeg hele verden :lolhit

Jeg må finde mig en ny hobby :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER