Nitzen1987

At få tumling tilbage i egen seng - gode råd søges

4 indlæg i dette emne

Maja har sovet i vores seng de sidste mange måneder, til en start var det fordi hun søgte enormt meget tryghed om natten, og siden har vi så bare ikke fået taget kampen og få hende tilbage i egen seng, da jeg bare har prioriteret at få min nattesøvn. Og ja det er jo ris til egen røv, men nu skal det altså være - Maja skal tilbage i sin egen seng og sove.

Men hvordan bærer vi os lige ad, for det kommer ikke til at gå uden skrig og skrål :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Måske i samtidig med hun får ny seng, hvis hun stadig har tremmeseng? Sådan tror jeg vi vil gøre det engang. Men nyder stadig at samsove ;)

Held og lykke med projektet, tror det handler meget om at forberede og snakke om forandringerne og så stå ved jeres valg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hende netsundhedsplejsken skrev at den nemmeste overgang for barnet er små skridt:

- sove i egen seng lige op af mors, gerne uden tremme

- så med tremme

- så længere væk fra mors seng

- så i den anden ende af rummet

- så på eget værelse

Sådan vil vi gøre det når vi en dag er klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hende netsundhedsplejsken skrev at den nemmeste overgang for barnet er små skridt:

- sove i egen seng lige op af mors, gerne uden tremme

- såmulighed mme

- så længere væk fra mors seng

- så i den anden ende af rummet

- så på eget værelse

Sådan vil vi gøre det når vi en dag er klar.

Maja's seng står også lige op af vores seng, men planen er at hun skal på eget værelse i slutningen af august, så hun ikke oplever at det bliver i sammenhæng med at hun bliver storesøster. vi har dog ikke mulighed for at tage tremmerne væk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER