skruk

fastvikle

3 indlæg i dette emne

Hej Piger :)

Hvilken fastvikle vil i anbefale? Og hvilken str?

Både min mand og jeg er små i det. Den skal kunne kogevaskes. Og Immanuel er et meget varmt barn. Håber på gode råd, hurtigst muligt :) Det har taget hårdt på Immanuels behov for tryghed, at være indlagt så meget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

En str 5 er en god all round str., men en str 4 kan ogsaa vaere rar til mere simple bindinger. Jeg vil gerne have en kortvikle, enten 3 eller 4, naar jeg engang faar en ny baby at baere paa. Det skal vaere en Girasol regnbue, har jeg allerede bestemt :) 

 

Jeg ville skrive til Lotte fra Tidsel.dk og lade hende hjaelpe dig videre. Hun har en ok svartid. Det er ogsaa noget med at man kan laane hos Sneglehuset.dk og hende kan du ogsaa skrive til. 

 

Det med hvilken vikle er ret svaert, fordi det er og bliver en personlig preference, men vigtigst af alt er komfort og at du synes, den er PAEN! Saa vaelg den, du synes er flottest med en god allround baerekomfort. Naar du binder med fastvikle behoever du jo kun et lag, hvorimod man binder med 3 lag i en straekvikle. Saa straekvikle er IMO det varmeste, hvor fastvikle ogsaa kna vaere koelig. Jeg har haft Ellevil Paisley http://tidsel.dk/ellevill, som jeg synes er rigtig god til en lille baby og den er i halv bambus, ret tynd og koelig i det. Baerekomforten gik lidt af den, da Noah blev tungere(ca.10 kg), hvor jeg synes Girasol var helt vildt rar at baere i. Mange er glade for Didymos, men jeg har alridg proevet en... 

 

En fastvikle skal ofte "gaas til", hvilket kan afhjaelpes ved at sidde paa den i sofaen og at bruge den meget :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svar :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER