moms

hvor tidligt KAN man teste?

11 indlæg i dette emne

Jeg har via en hjemmeside regnet mig frem til, at jeg var mest frugtbart mellem d.11/6-15/6.

Hvornår kan jeg så tidligst se to streger hvis jeg er så heldig? ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er svært at sige, da det er individuelt hvor meget hcg man danner fra start af. Men hvis man vil være rimelig sikker å at undgå en bio er det godt at vente til mens er udeblevet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede 3+3, og der var en fin streg.

Men jeg vil tænke at det er bedst at vente til udebleven mens, da risikoen for en bio så er mindre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også læst, at man kan begynde at teste fra 3+3 - altså på 10. dag efter ÆL, men ikke alle kan lave to streger så tidligt, selvom de faktisk er gravide. Og selvom man har to streger så tidligt, så er det slet ikke en garanti for at den bliver siddende.

Så hhvis man kan vente til 4+0, kan man måske spare sig selv for evt sorg over noget som aldrig rigtig var der ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så forklar mig lige hvad en bio er;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg fik en svag svag nr 2 streg 3+1 med min datter... Og 3+2 med min søn (blev endda rykket 2 dage frem til nf... Så ifølge det var jeg kun 3+0)

Denne gang har jeg fået en pos test 3+2 :)

Det er meget individuelt hvornår man kan teste...

Vil nu ikke mene at risikoen for bio er større bare fordi man tester tidligt... Den ene bio jeg har oplevet testede jeg 4+2 og blødte 5+2... En bio er en graviditet der går til grunde og afstødes inden den kommer rigtigt igang... Alt inden 6+0 er en bio....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en svag svag nr 2 streg 3+1 med min datter... Og 3+2 med min søn (blev endda rykket 2 dage frem til nf... Så ifølge det var jeg kun 3+0)

Denne gang har jeg fået en pos test 3+2 :)

Det er meget individuelt hvornår man kan teste...

Vil nu ikke mene at risikoen for bio er større bare fordi man tester tidligt... Den ene bio jeg har oplevet testede jeg 4+2 og blødte 5+2... En bio er en graviditet der går til grunde og afstødes inden den kommer rigtigt igang... Alt inden 6+0 er en bio....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så hvis jeg havde ægløsning d

12-13/6... hvornår kan jeg så? Hvis jeg er heldig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man er altid 2+0 ved ÆL, så hvis din ÆL var d. 13. juni, så vil du være 3+2 om en uge, d. 22. juni (det første tal er antal uger og det sidste er dage) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Korrekt :)

Men husk hvis du tester tidligt at være forberedt på at testen bliver negativ fordi det netop er for tidligt :) så hvis du bliver for skuffet over det er det bedre at vente ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER