03wami

at opkalde vores dreng efter min afdøde far

27 indlæg i dette emne

tusind tak for at du ville dele det med mig - tror det præcist var det jeg havde brug for at høre... har altid så travlt med at gøre alting så godt for alle andre at jeg engang imellem glemmer mig selv og mine egne behov...

Velbekom, min mor har været mig en kæmpe støtte lige på den front!

Så det er bare dejligt hvis du kan bruge lidt af det!! Husk dig selv og vær tro mod dig selv, så vil andre også være det, og familien forstår måske ikke, men vil givetvis acceptere jeres valg, det er jeres!! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Føler jeg bør svare på denne men ved ikke rigtig hvad der er at sige udover følg jeres (dit) hjerte

Jeg har mistet begge mine forældre og alle bedsteforældre. Så har jo en masse familienavne at vælge mellem.

senest døde min mor sidste år og hun hed kirstine til mellemnavn. Min mormor hed kirsten, hvilket min svigermor også gør. Og mandens farfar hedder christian til mellemnavn. Så vi havde overvejet kristine/christine hvis det var en pige. Men nu er det en dreng og vi har været lidt mere på bar bund da familiens herrenavne ikke er så kønne i vores øre til en lille ny ;)

Så vi vælger ikke at bruge et familienavn. Ikke fordi vi ikke vil, men fordi det ikke klinger i vores øre. Så i stedet ære vi dem med hjertet og tankerne.

Om en pige senere hen så bliver en kristine/christine det må tiden vise.

Men kort af det lange: vælg med hjertet. Det er et navn i skal leve med forhåbentlig resten af livet ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER