StephanieH

Min hud brænder som sindssyg :(

5 indlæg i dette emne

Hej derude!

Jeg er i 5 måned her på mandag, og her de sidste par timer er min hud begyndt at brænde og svig.. det svært at forklare men det føles som en hudafskrabning! Det er i venstre side ved hoften.. og der er intet at se overhovedet udover jeg er hævet en smule. Det går næsten helt om på ryggen. Har nogen af jer oplevet noget lignende før eller måske det samme?

For det Gør mig lidt nervøs og så Gør det virkelig ondt. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke prøvet det! Så kan desværre ikk hjælpe! Ringer du ikk til lægen og får en tid? Så han/hun kan undersøge det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej derude!

Jeg er i 5 måned her på mandag, og her de sidste par timer er min hud begyndt at brænde og svig.. det svært at forklare men det føles som en hudafskrabning! Det er i venstre side ved hoften.. og der er intet at se overhovedet udover jeg er hævet en smule. Det går næsten helt om på ryggen. Har nogen af jer oplevet noget lignende før eller måske det samme?

For det Gør mig lidt nervøs og så Gør det virkelig ondt. :(

Hej StephanieH

Først tillykke med graviditeten... :)

Det du beskriver lyder som noget min bror lider af, der i daglig tale kaldes "Helvedes Ild / Nældefeber", men om det er det skal jeg ikke kunne sige, jo.

Hans opstår oftest i ansigtet hvor ex. hans ene læbe hæver vanvittigt meget op og brænder voldsomt. Det kommer oftest når han er både træt og stresset i kombination...

Men gå til lægen med det, h*n kan bedst fortælle hvad det er...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helvedesild og nældefeber er ikke det samme. Helvedesild skyldes en reaktivering af skoldkoppevirus, mens nældefeber er et udslæt som ligner at man har brændt sig på en masse brændenælder (deraf navnet), altså hvor huden hæver op og det klør.

Jeg synes at du skal kontakte en læge, hvis det fortsætter og høre om må prøve at tage en antihistamin. Det virker i hvert fald på nældefeber :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for jeres svar. Det forsvandt hurtigt igen dagen efter, hvilket jeg synes var mærkeligt. Men hvis det kommer igen går jeg helt klart til lægen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER