NewMom

Ved ikke helt hvad jeg skal tro...?

29 indlæg i dette emne

Dejligt med en god date :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ham ville jeg holde mig LANGT fra.. og undskyld, for jeg ved godt at det ikke er det du vil høre.

 

Der er INTET han har gjort på noget tidspunkt der viser at han er vild med DIG- tværtimod, så smuttede han da det var belejligt for ham sidst, og han kigger lige ind til dig når han selv har hul i kalenderen. Nu er du så tilfældigvis singel, og så skal der sef. bages, for han har virkelig lyst til din krop - ikke dig - og alt hvad han siger og gør lige nu, er KUN et spil for galleriet indtil han kan komme i kanen med dig..

 

Hvis du så er et godt knald, så beholder han dig da sef. indtil det ikke dur mere, men du risikerer at han mister interessen så snart du har haft smidt trusserne første gang...

 

Det eneste jeg egentlig vil sige med det her er: Pas nu på dig selv, ik. Han her er da en fantastisk lækker flirt, og sikkert et rigtig godt og solidt knald - og hvis det er det du har brug for, så skal du bare lege med og få den gode oplevelse :)
Men det er bare ikke rigtig det man fornemmer udfra det du selv skriver her i tråden, og så synes jeg VIRKELIG du skal passe på! - Du bliver SÅRET så...

Knus!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER