babyboy

alm fødsel eller kejsersnit?

6 indlæg i dette emne

Åh altså .. Ska på sygehuset den 4 marts og ha tjekket om moderkagen har flyttet sig, og ved ik hvad jeg ska håbe på? Nogle der har prøvet det?

Har også fået graviditetssukkersyge, som de ska tjekke tit .. Og vægtscanninger for at se hvor stor han er.. Blir jeg sat i gang før tid, eller blir det kejsersnit? Det er frustrerende i mit hoved at jeg intet ved .. :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min søster døjede med moderkagen som lå for tæt på indgangen, den flyttede sig 8 uger før fødselen og hun fik en fantastisk fødsel.. Den varede 3t. og gik altså pænt stærkt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg fødte føste gangved kejsersnit og anden gang almindeligt...

men jeg ville håbe på en alm fødsel, godt nok er der de der små veer man skal igennem men der får man ikke skåret mavemusklerne over.. og du er ikke omtåget af bedøvelse bagefter, og du kan rejse dig og gå omkring og pusle babyen som du har lyst til, med et planlagt kejsersnit er du næsten bundet til den seng i 24 timer bagefter...

jeg ville gerne føde almindeligt igen men må ikke så denne gang bliver det nok kejser igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber også mest på almindelig fødsel, det er bare svært når der er så mange ting der spiller ind, og man intet ved ..

Nogle der er blevet sat i gang? Og hvor lang tid gik der før der skete noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber også mest på almindelig fødsel, det er bare svært når der er så mange ting der spiller ind, og man intet ved ..

Nogle der er blevet sat i gang? Og hvor lang tid gik der før der skete noget?

Min første fødsel blev sat igang pga. et relativt stort barn men endte i akut kejsersnit. Og jeg vil sige, at det er klart at foretrække IKKE at blive sat igang.... Selvfølgelig er der både gode og dårlige historier herom, men for mig var det ikke lykken at blive sat igang. Min krop var slet ikke klar og lavede alt for dårlige veer, så det endte i kejsersnit. Vil dog sige, at hvis det bliver kejsersnit, er her intet at frygte. Hvis man får almindelig epidural bedøvelse som jeg fik, så kan man godt være på benene en 6-8 timer efter :) Så det er slet ikke så slemt ;)

Pøj pøj med det. Hvis du får brug for mere direkte info, er du velkommen til at sende mig en PM.

Kh Smiley30

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber også mest på almindelig fødsel, det er bare svært når der er så mange ting der spiller ind, og man intet ved ..

Nogle der er blevet sat i gang? Og hvor lang tid gik der før der skete noget?

Her 3 gang blev jeg sat igang da jeg var 42+0, jeg havde kun åbnet mig en cm og havde meget livmoderhals tilbage, jeg fik en stikpille kl 10.30, gik så meget rundt bagefter, og kl 16.30 begyndte mine veer, Jessie er født kl 23.23 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER