Kristine001

MD og halvejs

10 indlæg i dette emne

I dag præcis er jeg halvvejs :D, vi var til MD scanning i morges, og alt var bare så fiiint! Vi fik også kønnet af vide :) og det er en...

Trommehvirvel...

En lille dreng :D og sådan som det tordnede og lynede i morges så kommer han nok til at hedde Storm :)

Vi købte også denne her til ham, det eneste stykke dyre mærkevaretøj han nok får, men anledningen var altså lidt speciel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor dejligt at høre. Og rigtig fin trøje! Den er så sød!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er helt vild med den trøje

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja den er bare mega sød den trøje! :) når det er sagt synes jeg dog det er helt hul i hovedet at give 350 kr for en trøje til en baby :p, men sådan blev det den ene gang, kan godt lide at fejre milepæle med en lille ting :p. . I skulle have set min kæreste være ved at falde ned af stolen da han fandt jeans i baby butikken til 500 kr XD

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med drengen - endnu een til flokken ! :D

Og super sød trøje :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hér har jeg vidst ikke været :) Stort tillykke med den lille dreng... Jeg havde eller et lille bitte indre håb om at du ventede en pige, så der kom bare endnu én :)

Stort tillykke... :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hér har jeg vidst ikke været :) Stort tillykke med den lille dreng... Jeg havde eller et lille bitte indre håb om at du ventede en pige, så der kom bare endnu én :)

Stort tillykke... :kram

Mange tak :).. ja kønnet kan jeg vidst ikke gøre noget ved længere ;).. tilgengæld har næsten eneret på fine små kjoler :D har ikke helt vænnet mig til tanken om kun at købe drengetøj, og min kæreste siger at jeg ikke må give ham tylskørt på :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :).. ja kønnet kan jeg vidst ikke gøre noget ved længere ;).. tilgengæld har næsten eneret på fine små kjoler :D har ikke helt vænnet mig til tanken om kun at købe drengetøj, og min kæreste siger at jeg ikke må give ham tylskørt på :p

Ha ha ha, det ville da ellers være kønt med lille Storm i tyllekjoler :)

Jeg har det omvendt. Jeg har heller ikke (efter 22 uger endda) vænnet mig til at måtte købe pigetøj :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha ha, det ville da ellers være kønt med lille Storm i tyllekjoler :)

Jeg har det omvendt. Jeg har heller ikke (efter 22 uger endda) vænnet mig til at måtte købe pigetøj :)

Altså kan godt hjælpe lidt hvis det nu altså var :D

Der her var de første ting på min liste til hvis det var en pige ;):

http://tablet.hm.com/dk/product/25287?article=25287-A

http://tablet.hm.com/dk/product/22779?article=22779-A

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER