MajBarn

Ved ikk hvordan jeg ska forholde mig

6 indlæg i dette emne

Hej

Jeg blev scanner sidste uge og er gravid i uge 5. Jeg har så her for lidt siden haft en lille frisk blødning, kun på papiret da jeg tørrede mig. Og så havde jeg ondt i venstre side af maven. Ringede til lægen som sagde jeg skulle tage den med ro i weekenden. Kan det være en SA? Eller skal jeg tage det lidt roligere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er svært at sige, så længe du ikke bløder meget, så tror jeg ikke det er en SA, men det er svært at sige.. Forhåbentlig er det blot dine slimhinder der er irriterede, det lyder sådan, hvis det kun er når du tørre dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt blod, frisk. Og så niver det i venstre side...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det behøver ikke at være farligt, fordi det niver - det kan sagtens bare være dit underliv, der rykker lidt rundt og vokser. 

Små-blødninger er også helt normalt, og hvis det ikke er mere end en lille smule på papiret den ene gang, så tror jeg ikke du har noget at være bange for :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede det samme 3-4 gange da jeg var gravid med Mie. Gik lidt i panik første gang (8 uger henne) men der var intet og ja Mie kom jo til verden velskabt og rask ;) så tag den med ro og hvis der ikke kommer mere bør alt være som det skal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg oplevede præcis det samme og blødte igen i uge 9.

Min læge mente at det var min krop der ikke kunne finde ud af at jeg ikke skulle have mens.

For en sikkerheds skyld blev jeg scannet begge gange og alt var fint og flot.

Få en henvisning fra din læge på mandag og hvis smerterne tager til i løbet af natten/weekenden så kontakt vagtlægen/1813 alt efter hvor du bor og beskriv at smerterne er blevet værre.

Kram til dig. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER