Guest

Pco

3 indlæg i dette emne

Håber jeg kan forklare mig så i forstår mit spørgsmål. Jeg har pco og efter jeg tabte mig blev jeg gravid uden hjælp i 2011. Nu er vi igang med pb2 og i dec. blev jeg gravid igen uden hjælp men havde en abort i januar.

Ved godt der er andre der har prøvet længere end vi har, men hvor hurtig kan man få hjælp når man har pco. Jeg går ikke ved en gyn. var på sygehuset for at få det diagnosen.

Håber ikke det er for rodet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber jeg kan forklare mig så i forstår mit spørgsmål. Jeg har pco og efter jeg tabte mig blev jeg gravid uden hjælp i 2011. Nu er vi igang med pb2 og i dec. blev jeg gravid igen uden hjælp men havde en abort i januar.

Ved godt der er andre der har prøvet længere end vi har, men hvor hurtig kan man få hjælp når man har pco. Jeg går ikke ved en gyn. var på sygehuset for at få det diagnosen.

Håber ikke det er for rodet.

Altså jeg er jo kun i gang med nr. 1 så ved ikke hvordan det er med nr. 2 men hvis det er med samme mand du skal have nr. 2 skal i selv betale tror jeg hvis i skal have hjælp.. Jeg kom hurtigere i behandling fordi jeg pressede på ved en gynækolog på sygehuset og herefter min egen læge.. Grunden til at det var gynækologen på sygehuset var fordi jeg blev opereret for en cyste tilbage i november.. Han mente dog vi skulle prøve i et år men pressede ham lidt.. :) ved ikke om det var til nogen hjælp men det var mit forløb,.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har fået at vide af egen læge, at vi selv skal prøve et år inden han vil henvise os til behandling igen, tiltrods for det tog 9 måneder i behandling sidst. Dog har jeg fået min gyn til at skrive til lægen, at et halvt år er nok grundet min tidligere historie, da jeg var på besøg hos ham i en anden anledning.

 

Men jeg synes da bare du skal prøve at snakke med din læge.

 

Håber snart det lykkes for jer

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER