Trine Engelund Valentin

Underlivssmerter og lidt blod

2 indlæg i dette emne

Hej alle

Jeg mangler lidt respons på min bekymring. Jeg vågner her til morgen og synes jeg har lidt menstruationslignende smerter. Jeg vælger så at løbe en lille kort tur, for at se om det kan hjælpe lidt. Jeg bliver dog nødt til at stoppe efter et par kilometer, da det gør for ondt at fortsætte. Tænker på det tidspunkt at jeg nok bare skal på toilettet. Da jeg så kommer hjem, kan jeg efter en times tid i haven, se at der er en lille tynd streg i trussen. Jeg går i bad og prøver at skrabe lidt. Der gemmer sig lidt mørkt blod samtidig med lidt udflåd. Jeg ringer til lægen, men som forventet, så beder han mig om at slappe af og ikke at foretage mig andet end at tage endnu en test om en uges tid. Jeg skulle gerne være i 7. uge af graviditeten nu. Jeg har stadig svage smerter i underlivet, men slet ikke ligeså voldsomme som når jeg har menstruation.

Er der nogle af jer der har lyst til at dele jeres erfaringer som har prøvet det samme?

Med venlig hilsen Trine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åh det kan jo være mange ting... Smerterne kan skyldes ligamentsmerter, som er meget normale at have når man er gravid. Jeg oplevede selv blodig udflåd fra uge 6-13 og så lidt ligamentsmerter af og til jeg er 19 uger henne nu... Men jeg har omvendt også prøvet at have blodig udflåd hvor det har været starten til en abort.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER