Evaha87

mensagtige smerter

5 indlæg i dette emne

God aften tøser, håber i kan hjælpe mig. Jeg er knap 33 uger henne i min graviditet og har haft det som jeg ville kalde for mens smerter/kramper... så mit spørgsmål er, er det normalt eller skal keg kontakte jordmoren? Baby har også været meget stille de sidste par dage...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altid kontakte Jordmoder hvis du føler dig usikker. Better safe than sorry. Håber ikke det er andet end forberedelser til fødslen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville kontakte jordemoderen - de siger jo man skal reagere hvis barnet bliver stille...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været ved jordmoren og der var god hjertelyd så vi regner stærkt med at alt er i orden... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det du oplever lige nu, er at baby er ved at roterer længere ned i dit bækken. Bevægelsesmønsteret ændre sig fra spark og slag, til glidende bevægelser og babyen begynder at sove mere og længere tid af gangen.
 

Jeg har oplevet det i alle mine graviditeter, varierende fra uge 32-35 når det skete og frem.

Når hovedet sådan rigtig kommer langt ned, så kan det føles ret ubehageligt og det niver og spænder og kan føles som en bowlingkugle :D haha

 

Men tal da bare med din JM, de bliver ikke trætte af at de gravide henvender sig :) Hvis du føler aktivitetsniveauet i maven bliver for lavt, så skal du endelig bare ringe til dem - som en anden siger, så hellere en gang for meget end en gang for lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER