AnnikaF

Overtøj baby regn

8 indlæg i dette emne

Hej piger - så har jeg brug for hjælp igen ;)

Hvad har jeres babyer på af overtøj i autostolen? I særdeleshed hvad har de på i regnvejr?

Drengene er fem en halv måned nu og er stadig i babyautostolene, som vi bærer frem og tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

William har altid bare haft en trøje eller ingenting (altså alm tøj ;) ). Sikkerheden er mindre når de har overtøj på :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har han bare alm tøj på. Det har vi andre også :) vi skal sjældent gå langt fra bil til hus eller omvendt, så lidt regn kan han godt klare.

I vinter havde han fleecedragt på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar piger! Så er det jo ikke helt galt, det vi gør - eller ikke gør ;)

Vi må fortsætte med paraplyen mellem hus og bil, for vi bor bagerst i gården, så der er næsten for langt, når det sådan rigtigt regner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

vi havde faktisk et gennemsigtigt regnslag til at trække ud over den første autostol. jeg skal se om jeg kan finde et link og smide herind når jeg engang må låne ipaden:-)

http://www.babysam.dk/regnslag-til-baby-autostol

Ej hvor smart! Det er da værd at overveje, tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor smart! Det er da værd at overveje, tak :)

Ja vi blev trætte af af slås med paraply og autostol, og så kan man også sætte den ned mens man åbner bil osv.

Især tilsidst, hvor han faktisk begyndte at blive tung, var det guld værd.

Jeg ved i øvrigt ikke om dem far babysam er de billigste, jeg ved at de fåes i flere modeller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja vi blev trætte af af slås med paraply og autostol, og så kan man også sætte den ned mens man åbner bil osv.

Især tilsidst, hvor han faktisk begyndte at blive tung, var det guld værd.

Jeg ved i øvrigt ikke om dem far babysam er de billigste, jeg ved at de fåes i flere modeller.

Jeg må lige kigge på det, vi overvejer dog at skifte til Sirona'erne nu her lige om lidt, så måske det bliver spild af penge trods alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER