Nitzen1987

Er I gode til at få fremkaldt billeder?

20 indlæg i dette emne

(Hvis I da gør det?)

Jeg får det ikke gjort så tit, har faktisk lige bestilt billeder til fremkaldelse for 2. Gang i Maja's levetid, og det betyder jo så at jeg bestiller en frygtelig masse billeder af gangen og derfor har et stort sorteringsarbejde når jeg får billederne. De sidste billeder jeg har bestilt er fra juli 2013 og frem til nu og endte på knap 400 billeder... Har så bestilt ekstra af nogle af billederne, da min mor især også meget gerne vil have billeder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er så heldige at vi har alt udstyret selv faktisk. Så vi får lidt for tit fremkaldt billeder faktisk. Der når ikke og ske de store ændringer med Ida, før de gamle billeder er skiftet ud med nye.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej :( Og det irriterer mig egentlig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, at jeg er ret god til det. Jeg får løbende fremkaldt billeder til barnets bog og lignende. Og så har jeg lavet en årsbog fra 2013 og vil gøre det fremover i slutningen af hvert år :) (og også for 11 og 12, når jeg er færdig med speciale og har penge til det :))

Til gengæld har jeg slet ikke styr på vores videooptagelser :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej. Mangler billeder fra det sidste halve år til barnets bog, og har kun et enkelt stort i ramme af Noah.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi laver årsbøger, og deler de øvrige billeder med familien via dropbox, men får ikke fremkaldt løse billeder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det synes jeg. Hver gang jeg tømmer kamera og Tlf sortere jeg og ligger dem der skal fremkaldes i en mappe på pc'en og når der er en del sender jeg dem til fremkaldelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej :( Og det irriterer mig egentlig...

 

:ditto

 

Ville så gerne lave årsbøger, men har endnu ikke fået det gjort <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det synes jeg. Hver gang jeg tømmer kamera og Tlf sortere jeg og ligger dem der skal fremkaldes i en mappe på pc'en og når der er en del sender jeg dem til fremkaldelse

Sådan gør jeg også, men alligevel har jeg ikke fået fremkaldt siden juli sidste år :oops

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver bøger I stedet. Anna har en for hvert år, vi har en bryllupsbog og en fra vi var i Italien hos Camilla.

Jeg har også bestilt nogen enkelte papirbilleder til bedsteforældre og vægge, men det er ikke sådan jeg ønsker at gemme vores billeder - jeg er meget stor fan af fotobøger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg laver bøger I stedet. Anna har en for hvert år, vi har en bryllupsbog og en fra vi var i Italien hos Camilla.

Jeg har også bestilt nogen enkelte papirbilleder til bedsteforældre og vægge, men det er ikke sådan jeg ønsker at gemme vores billeder - jeg er meget stor fan af fotobøger :)

 

Hvor er du sej! Jeg var i gang med en for Fillippas første år, som forsvandt og siden har jeg intet fået gjort :prik Elsker også fotobogen fra vores bryllup (den fra min polterabend, som jeg dog ikke selv har lavet).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej! Jeg var i gang med en for Fillippas første år, som forsvandt og siden har jeg intet fået gjort :prik Elsker også fotobogen fra vores bryllup (den fra min polterabend, som jeg dog ikke selv har lavet).

Jeg køber sådan nogen kreditter billigt med 3 mdr løbetid - så får jeg det nemlig gjort, for jeg er for nærig til at kaste 3-400 kr ud af vinduet fordi jeg ikke kan tage mig sammen ;)

Anna ELSKER at kigge i fotobøger - især hendes egne :P

Jeg har også en fra min polterabend som alle pigerne skrev i på min bryllupsdag og den er jeg også bare Så glad for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun fremkaldt til barnets bog. Ellers vil vi lave årsbøger.

Og når vi er sammen med familien, har vi altid vores iPad med, og så henter vi vores billeder ned fra "skyen", og viser de nyeste.

Vi gemmer alle vores billeder på onedrive - hvor vi har napper med år, og i de mapper har vi så måneder. På den måde kan vi nemt have overblik over vores billeder. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg køber sådan nogen kreditter billigt med 3 mdr løbetid - så får jeg det nemlig gjort, for jeg er for nærig til at kaste 3-400 kr ud af vinduet fordi jeg ikke kan tage mig sammen ;)

Anna ELSKER at kigge i fotobøger - især hendes egne :P

Jeg har også en fra min polterabend som alle pigerne skrev i på min bryllupsdag og den er jeg også bare Så glad for!

 

Det lyder smart :) Må se om jeg kan finde sådan nogle.

 

Jeg har flere gange tænkt på, at Filippa også ville synes om det, men ved ikke om jeg vil være for meget over hende "ikke krølle, bladre stille", hvis hun sad med dem :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder smart :) Må se om jeg kan finde sådan nogle.

Jeg har flere gange tænkt på, at Filippa også ville synes om det, men ved ikke om jeg vil være for meget over hende "ikke krølle, bladre stille", hvis hun sad med dem :rolleyes

Find dem på photobox.

Anna må kun kigge i de store sammen med en af os ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Photobox har 70% rabat på kredit til a4-bog med 100 sider de næste par dage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Photobox har 70% rabat på kredit til a4-bog med 100 sider de næste par dage :)

Dét tilbud kan jeg ikke finde :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dét tilbud kan jeg ikke finde :chin:

Prøv det her link (det er så kun 60% og kredittiden er kun 10 dage, men stadig et godt tilbud)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi laver fotobøger, i iPhoto :) De er super fine! Og da alle i vores familie har iPhone, har vi en fælles photostream kørende hvor vi ligger billeder ind når vi får taget nogle gode. Det er så nemt og hurtigt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Laver også fotobøger. 1 for hver måned det første år og så bøger et år af gangen. Pt har silke 17 bøger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER