Maj83

Er dette et godt tilbud på autostol?

8 indlæg i dette emne

post-6469-0-45215200-1400068819.jpg

 

Stol + Base til 2198 og

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan du ikke tjekke modellen på pricerunner? Så kan du få en ide om hvad den koster rundt omkring :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellers gå på autostol.dk ..... Der er en super prisguide! (også på stole, hentet fra udlandet)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er en cybex anton 3s, Men kender ikke meget til autostole

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi valgte Brios babyautostol, det er de billigste med isofix og har i flere år været testvinder i Sverige, hvor de generelt er mere hys med sikkerhed end vi er herhjemme. Men Cybex laver jo generelt gode (og dyre - vi har lige brugt 6400 på næste Cybex Sirona). Hvis det er, får vi snart den ene af vores brio'er til salg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi købte igår rømer baby safe 2 til 800 kr i babysam. Isofix til 1199 minus 10%. Ialt ca 1850 kr.

Er det ikke cybex Anton 3s der er kræftfremkaldende stoffer i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg troede faktisk at 3s var en viderudvikling af 3, men hvor man havde skiftet stoffet på grund af de kræftfremkaldende stoffer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej,

Jeg går for tiden og overvejer at gøre brug af samme tilbud. Jeg er dog samtidig lidt forelsket i en autostol fra Römer, som fornyligt har vundet en stor dansk test http://testguro.dk/autostol-test/. Lad mig gerne høre jeres erfaringer, og hvilke I kan anbefale til et barn på 2 år. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER