Nitzen1987

Indkøb når man venter barn nr. 2

30 indlæg i dette emne

Heh det er nogen lunde hvad vi har tænkt os at gøre. Bestille og håbe på det bedste. Men det er nu ikke et mærke som ellers har dårlige anmeldelser, så det tør vi godt. Er det så nemt som der står, at sætte sleeperen på?

 

Ja. Både autostol, klapvognssæde og sleeper har sådan en indsats man bare klikker ned i og så sidder den der. De kan alle tre vendes både den ene og den anden vej. Synes det er ret smart - og stellet virker også til at være let nok at have med bag i bilen, bare til hvis man er for doven til at slæbe autostolen/sleeperen fra A til B :)

 

Jeg købte min hos pinkorblue.dk - kunne ha sparet omkring 2-300 kr ved at bestille på amazon, men ville godt gi lidt ekstra for at få den fra et sted tættere på - og de er stadig en del billigere en andre steder jeg fandt den herhjemme. (og selvom der står det købes seperat, fik jeg et regnslag med i prisen :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg overvejer en sleepbag (sleepbag.dk)

skråstol - den vi havde til Luna er DUM

kravlegård

bumbo stol - solgte min mamas&papas stol.

:) tror det var det jeg liiige kunne komme i tanke om at jeg har over vejet!

Hvis det har interesse, har jeg en bumbostol inkl bord til salg. Du ka evt sende en pm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis det har interesse, har jeg en bumbostol inkl bord til salg. Du ka evt sende en pm :)

Hvilken farve er den? For vi ved jo stadig ikke om det bliver en dreng eller pige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken farve er den? For vi ved jo stadig ikke om det bliver en dreng eller pige ;)

Lime grøn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lime grøn :)

Det vil jeg lige vende med min husbond :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER