Guest Gremina

Dilemma

3 indlæg i dette emne

Sagen er den at G og E bliver hentet af deres farmor hver Tirsdag, hvilket jeg syntes er fantastisk!

Problemet er bare, at hun rigtig tit kommer alt for sent med dem. Deres far har flere gange sagt til hende at vi gerne vil have dem hjemme kl 19, så de lige kan finde roen, inden sengetid.

I dag var den næsten 19.30, de lå i deres senge kl 20, men med en masse uro i kroppen, fordi det bliver så noget stresset og forjaget noget, selvom jeg syntes at prøver at bevare roen, og ikke gejle dem op.

E sov 20.50 og G 20.55 i morgen tidlig vækker jeg dem altså ca kl 5.50, for at gøre dem klar til når mormor kommer kl 6.20. = 2 meget trætte børn i morgen.

Jeg har sådan lyst til at hun ikke skal hente dem, når hun bliver ved med ikke at overholde tiden.

Og samtidig vil jeg jeg jo gerne at de er sammen med deres farmor.

I dag fortæller E mig at de har fået koldskål til aftensmad, men at G har fået yoghurt, for sidste gang havde G ikke ville spise koldskål, jeg bliver ærlig talt lidt skuffet over at hun ikke har fået noget ordenligt mad, eller bare rugbrød, for hun kan altså godt lide mad, og spiser stort set alt.

Inden påske havde E været ved farmor alene uden G, men vi fik en pige hjem dem rigtig ondt i maven, fordi hun havde fået lov til at spise et Kæmpe påskeæg.

Jeg tror der ryger rigtig mange søde sager ind når de er der.

Heldigvis er G ikke rigtig til alt det søde, men vil hellere have rigtig mad.

Jeg har tilgengæld en stor pige der ikke er fan af mad.

Et eller andet sted kunne jeg godt tænke mig at hun ikke havde dem så tit, men måske kun hver 14 dag, eller en fredag engang imellem, så gjorde det ikke noget at de sov lidt senere, for så skulle vi ikke tidligt op og nå noget.

Hvordan kan jeg fortælle farmor det på en god måde, uden at hun tar det ilde op, bliver sur/fornærmet/ked

Jeg har ihvertfald lært hende og kende som en der tar ting meget nært, og nemt kan blive ret ked

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad siger din mand? Jeg tænker, at hans holdning er ret vigtig, når nu det er hand mor, der evt skal korrekses...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad siger din mand? Jeg tænker, at hans holdning er ret vigtig, når nu det er hand mor, der evt skal korrekses...

Min kæreste har flere gange sagt til sin mor at vi gerne vil have dem hjemme senest kl 19.

Og så er det så altid mig der står med 2 trætte børn, farmand deltager ikke i putning og morgen rutiner, så det er mig der står med lorten i sidste ende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER