MilleCotten

Hvornår skal jeg teste igen?!

5 indlæg i dette emne

Hej alle.. Er ny.. Blir nød til at få nogle råd.

Har altid kunne regne med hvornår jeg fik min mens. Faktisk meget præcist. Skulle have haft den fredag. Der kom intet. Plejer dagene op til, at tydeligt kunne mærke det. Heller ingen varsler. Testede mandag, negativ, igen tirsdag morgen, negativ. I dag har jeg haft en bitte smule stikkende i maven.

Hvornår kan man teste igen ? Det vildt mystisk det her.,

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville teste hveranden dag den næste uge, derefter sjældnere indtil du får mens.

Måske din krop hopper en cyklus over, det er før hørt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Jeg finder det meget meget mystisk. Er der nogen " sædvanlige " tegn man kan kigge efter som er typiske hvis man er gravid ?

Har en lidt stikkende fornemmelse i maven .. Men intet i forhold til mens smerter. De plejer nemlig at være vildt ubehagelige ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er svært at sige noget om tegn, vi reagerer alle forskelligt og psyken kan påvirke din krop rigtig meget.

Jeg har selv oplevet meget øget træthedsfornemmelse og mild morgenkvalme. Andre får ømme bryster, bliver oppustet , øget lugtesans, opkast mm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej Millecotten, jeg oplever præcis det samme nu som du beskriver her. Vil du ikke dele hvad der er sket efterfølgende? Jeg er pt. 10 dage over men får heller ikke positive test.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER