Klitgaard1990

Test uge 19

94 indlæg i dette emne

Er der andre end mig der skal teste i uge 19?

Mandag d. 5/5:

Tirsdag d. 6/5:

Onsdag d. 7/5:

mette31 :bd

Torsdag d. 8/5:

Fredag d. 9/5:

Lørdag d. 10/5:

Søndag d. 11/5:

Klitgaard1990 :bd

TL89 :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Regner selv med at teste søndag D. 11. Kunne da være perfekt at stå med en positiv test på mors dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :) 

 

Jeg tror jeg havde ægløsning i går, så det vil også blive omkring søndag den 11 jeg skal teste :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Jeg tror jeg havde ægløsning i går, så det vil også blive omkring søndag den 11 jeg skal teste :)

Ej hvor dejligt :) så er jeg ikke helt alene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er du bestemt ikke :D

Hvor længe har I prøvet ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er du bestemt ikke :D

Hvor længe har I prøvet ?

Vi har 2 børn i forvejen og det er første cyklus efter jeg har smidt P-pillerne vi er igang med :) hvad med jer? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også gerne teste i næste uge. Vil teste på ons. Hvis mens. Ikke er kommet på tirs.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har 2 børn i forvejen og det er første cyklus efter jeg har smidt P-pillerne vi er igang med :) hvad med jer? :)

Så ville det da være super skønt hvis den er der i første forsøg :) 

Jamen vi har forsøgt i over et år, og blev sendt videre til en gyn, som lavede en gennemskylning af mine æggeledere og nu håber jeg den har hjulpet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så har jeg lavet oversigt over hvornår vi skal teste i starten af tråden :)

kan i mærke nogen tegn endnu?

jeg har selv en maaaaasse tykt udflåd som er VIRKELIG irriterende..

men ellers er der intet (endnu).. så jeg tror ikke rigtig på det denne gang..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en let trykken i underlivet, men tror nu mest det er fra æl. Jeg tror heller ikke rigtig på det den her gang, men det er nok ligeså meget fordi jeg har lidt svært ved at forstå at jeg skulle komme til at stå med en positiv test efter over et års prøven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for os! Første gang blev jeg gravid i 3. Cyklus. 2. Gang var det i 1. Cyklus. Så jeg kender ikke rigtig til det med at vente i lang tid (kun på at opstarte pb).. Men det må da være ufatteligt hårdt hvis man virkelig inderligt ønsker at det bare skal ske NU..

Det er som sagt min 1. Cyklus efter P-pille stop, så jeg er ikke så ivrig efter at det skal ske NU.. Min drøm ville være et sommerbarn, så hvis det først sker om et par mdr er det også fint.. Så kan vi hygge os med træningen imens ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for os! Første gang blev jeg gravid i 3. Cyklus. 2. Gang var det i 1. Cyklus. Så jeg kender ikke rigtig til det med at vente i lang tid (kun på at opstarte pb).. Men det må da være ufatteligt hårdt hvis man virkelig inderligt ønsker at det bare skal ske NU..

Det er som sagt min 1. Cyklus efter P-pille stop, så jeg er ikke så ivrig efter at det skal ske NU.. Min drøm ville være et sommerbarn, så hvis det først sker om et par mdr er det også fint.. Så kan vi hygge os med træningen imens ;)

Det ender med at blive frustrerende når der går så lang tid, men det bliver endnu mere frustrerende når så 3 af mine kusiner og min søster er gravid :s Så nu må det også gerne være vores tur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ender med at blive frustrerende når der går så lang tid, men det bliver endnu mere frustrerende når så 3 af mine kusiner og min søster er gravid :s Så nu må det også gerne være vores tur :)

Ja okay. Så er der også en del gravide omkring en og det gør bare ventetiden endnu længere.. Synes bare jeg ser store gravide maver overalt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay. Så er der også en del gravide omkring en og det gør bare ventetiden endnu længere.. Synes bare jeg ser store gravide maver overalt..

Ja jeg synes også jeg ser gravide maver over det hele (udover min familie) :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg synes også jeg ser gravide maver over det hele (udover min familie) :)

Det er bare overalt.. Og man lægger bare endnu mere mærke til dem når man selv gerne vil have sådan en fodbold på maven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare overalt.. Og man lægger bare endnu mere mærke til dem når man selv gerne vil have sådan en fodbold på maven :)

Ja nemlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser også fingre for jer piger.

Syntes jeg har det lidt underligt ang. Symptomer. Der kommer flere jag i underlivet og så er jeg meget mere irratabel end jeg plejer at være...

Der er ikke andet end at vente....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser også fingre for jer piger.

Syntes jeg har det lidt underligt ang. Symptomer. Der kommer flere jag i underlivet og så er jeg meget mere irratabel end jeg plejer at være...

Der er ikke andet end at vente....

Krydser os finger for dig :) 

Jeg har også nogle mens agtige fornemmelser i underlivet, men tror nu bare det er efter ægløsningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser også fingre for jer piger.

Syntes jeg har det lidt underligt ang. Symptomer. Der kommer flere jag i underlivet og så er jeg meget mere irratabel end jeg plejer at være...

Der er ikke andet end at vente....

Vi krydser selvfølgelig også fingre for dig :)

Med begge mine graviditeter fik jeg voldsomt ømme bryster og kvalme allerede inden jeg skulle teste.. Men jeg har ikke andet end øget udflåd (som jeg også havde med nr 2), men jeg tror ikke rigtig på at vi har heldet med os i den her cyklus.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kommet lidt i tvivl omkring min cyklus. Min sidste cyklus var på 25 og jeg har en app på min telefon der beregner et gennemsnit af alle mine cykli som siger jeg så skal (ikke skal) have min mens den 13 maj, som så er en cyklus på 27 dage. Ud fra mine "smerter" tror jeg selv at jeg har haft ægløsning den 27 april, som så passer med en cyklus på 25 dage. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal regne med :S Har I nogle bud ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er kommet lidt i tvivl omkring min cyklus. Min sidste cyklus var på 25 og jeg har en app på min telefon der beregner et gennemsnit af alle mine cykli som siger jeg så skal (ikke skal) have min mens den 13 maj, som så er en cyklus på 27 dage. Ud fra mine "smerter" tror jeg selv at jeg har haft ægløsning den 27 april, som så passer med en cyklus på 25 dage. Jeg ved ikke helt hvad jeg skal regne med :S Har I nogle bud ? :)

Jeg ville stole mere på kroppen end app'en :) men der er jo ikke ret meget andet at gøre end at prøve sig frem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om det er fordi manden har pillet for meget ved mine bryster, det er ren indbildning eller jeg faktisk er gravid, men jeg er begyndt at have ondt i mine brystvorter. Hvis jeg er gravid, er jeg 3+1 idag ifølge sidste mens :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville stole mere på kroppen end app'en :) men der er jo ikke ret meget andet at gøre end at prøve sig frem.

Det er os lidt det jeg er kommet frem til :) men lørdag og søndag havde jeg en del murren i underlivet som jeg plejer at have ved ægløsning, og siden da har der ikke rigtig været noget andet end en let trykken.. :) men tror jeg holder fast ved at prøve at teste den 11 og så må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er os lidt det jeg er kommet frem til :) men lørdag og søndag havde jeg en del murren i underlivet som jeg plejer at have ved ægløsning, og siden da har der ikke rigtig været noget andet end en let trykken.. :) men tror jeg holder fast ved at prøve at teste den 11 og så må vi se :)

Det kan jo være du er heldig at du kan teste der :) ellers så vent et par dage og test igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan jo være du er heldig at du kan teste der :) ellers så vent et par dage og test igen :)

Ja må nok bare se tiden an :) 

Men det er vel et godt tegn at du har ømme bryster :) selvom det nok ikke er så sjovt at have det. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER