Klitgaard1990

Test uge 19

94 indlæg i dette emne

Ja må nok bare se tiden an :)

Men det er vel et godt tegn at du har ømme bryster :) selvom det nok ikke er så sjovt at have det.

Det er ikke så slemt med brysterne (endnu).. :) det der irriterer mig mest, er det dumme udflåd. Har haft det i 1 1/2 uge nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er ikke så slemt med brysterne (endnu).. :) det der irriterer mig mest, er det dumme udflåd. Har haft det i 1 1/2 uge nu

Jeg har også fået en del udflåd i dag.. sådan noget mælkehvidt agtigt noget (beklager detaljer) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også fået en del udflåd i dag.. sådan noget mælkehvidt agtigt noget (beklager detaljer) ;)

Jeg er ikke så sart på det punkt ;)

Mit er mere sådan æggehvideagtigt.. Mega ad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke så sart på det punkt ;)

Mit er mere sådan æggehvideagtigt.. Mega ad!

Håber da det er gode tegn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tja, står i ligende situation. Min cyklus er nu ændret fra 28 sidst mrd til 27 denne mdr. I og med mens kom den 26. april istedfor 27. april.

Og det mærkeligt er at jeg ikke har haft rigtig mens blødningen i de seneste 2 år mens jeg tog mini piller undtage den ene gang jeg holdt pause. Men denne gang var der mere end bare pletblødning.

Jeg undrer mig over det kan have noget at gøre med at jeg har tænkt meget på PB på det seneste? Tager det forholdsvis rolig selvom ventetiden kan føles lang, vel vidende at det er først til august vi går i gang... Måske har glæden og det jeg er så spændt på det hele også noget med det

Jeg er også startet på folinsyre i dag så føles det en smule som om PB er gået lidt i gang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber da det er gode tegn :)

Det SKAL det være

:) for os begge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det SKAL det være

:) for os begge

Ja det skal det :) 

På en måde har jeg en lidt underlig følelse med det hvis jeg får en positiv test, men nok mest fordi vi har prøvet så længe nu og det bare ikke er lykkedes så det virker helt uvirkeligt at vi os kan få en positiv test. Men sådan er det vel nok når man ikke har nogle i forvejen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det skal det :)

På en måde har jeg en lidt underlig følelse med det hvis jeg får en positiv test, men nok mest fordi vi har prøvet så længe nu og det bare ikke er lykkedes så det virker helt uvirkeligt at vi os kan få en positiv test. Men sådan er det vel nok når man ikke har nogle i forvejen :)

Når man får en positiv test går der lige noget tid før man rigtig forstår at der er en baby gemt derinde. Det begyndte først at sive helt ind ved mig da jeg var til scanning første gang og da jeg begyndte at kunne mærke hende sparke og møffe rundt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man får en positiv test går der lige noget tid før man rigtig forstår at der er en baby gemt derinde. Det begyndte først at sive helt ind ved mig da jeg var til scanning første gang og da jeg begyndte at kunne mærke hende sparke og møffe rundt :)

Det kunne jeg godt forestille mig :)  Jeg har os en mærkelig tanke om at hvis nu der er noget derinde at jeg så måske "ødelægger" (eller hvad man lige kan sige) hvis jeg f.eks. bøjer mine ben for meget eller noget. Jeg ved udmærket godt det er en skør tanke.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne jeg godt forestille mig :) Jeg har os en mærkelig tanke om at hvis nu der er noget derinde at jeg så måske "ødelægger" (eller hvad man lige kan sige) hvis jeg f.eks. bøjer mine ben for meget eller noget. Jeg ved udmærket godt det er en skør tanke.. :)

Man har de mest mærkelige tanker om hvad der sker med baby hvis man gør forskellige ting. I starten tænkte jeg også at når vi havde sex kunne han jo ramme baby.. Hvilket han jo overhovedet ikke kan :D haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man har de mest mærkelige tanker om hvad der sker med baby hvis man gør forskellige ting. I starten tænkte jeg også at når vi havde sex kunne han jo ramme baby.. Hvilket han jo overhovedet ikke kan :D haha

Hehe ja det er nogle underlige tanker man kan få ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ja det er nogle underlige tanker man kan få ;)

Helt underlige.. ;) utroligt at manden vil have en til.. Hvad den mand ikke har været igennem.. Hysteriske anfald, skulle hente et eller andet kl bæ om aftenen fordi jeg havde lyst til et eller andet.. Og helst det man ikke kunne få fat i! :D og de skøre tanker om man skader baby :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt underlige.. ;) utroligt at manden vil have en til.. Hvad den mand ikke har været igennem.. Hysteriske anfald, skulle hente et eller andet kl bæ om aftenen fordi jeg havde lyst til et eller andet.. Og helst det man ikke kunne få fat i! :D og de skøre tanker om man skader baby :P

Haha ja, jeg tror vist os vi skal huske at sætte pris på manden og tænke på hvor meget man "udsætter" ham for. :) Kender det lidt fra min søsters kæreste ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja, jeg tror vist os vi skal huske at sætte pris på manden og tænke på hvor meget man "udsætter" ham for. :) Kender det lidt fra min søsters kæreste ;)

De er jo uundværlige når man egentlig tænker over det ;) hvad skulle man dog gøre uden dem? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De er jo uundværlige når man egentlig tænker over det ;) hvad skulle man dog gøre uden dem? :)

Ja det er et godt spørgsmål :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har kommenteret på i dag at jeg går mere på toilettet end jeg plejer, så håber bare den næste uges går hurtig så vi kan finde ud af om der er noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kæreste har kommenteret på i dag at jeg går mere på toilettet end jeg plejer, så håber bare den næste uges går hurtig så vi kan finde ud af om der er noget :)

Det lyder da lovende :)

Kan ikke rigtig finde ud af om jeg har ømme bryster eller om det bare er fordi jeg trykker at det gør ondt. Må vist bare vente.. Iiih ventetiden er lang til søndag.. Det er jo over 1 uge! Kommer nok til at snydeteste før tid hvis jeg kender mig selv ret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at bløde lidt i dag, så min mens. Er nok på vej.... Må op på hesten igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at bløde lidt i dag, så min mens. Er nok på vej.... Må op på hesten igen

Det kan ikke have været implantations blødning ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da lovende :)

Kan ikke rigtig finde ud af om jeg har ømme bryster eller om det bare er fordi jeg trykker at det gør ondt. Må vist bare vente.. Iiih ventetiden er lang til søndag.. Det er jo over 1 uge! Kommer nok til at snydeteste før tid hvis jeg kender mig selv ret ;)

Ja jeg synes også at tiden går voldsomt langsom :) men sådan er det vel altid når man venter på noget ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan ikke have været implantations blødning ?

Tror det ikke ville være ca 3+4 i dag... Så mens. Er nok bare tidlig på den. Måske var der noget der ikke kunne holde sig fast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror det ikke ville være ca 3+4 i dag... Så mens. Er nok bare tidlig på den. Måske var der noget der ikke kunne holde sig fast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er begyndt at bløde lidt i dag, så min mens. Er nok på vej.... Må op på hesten igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg synes også at tiden går voldsomt langsom :) men sådan er det vel altid når man venter på noget ;)

Har sååå meget lyst til at teste imorgen :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det frisk blod eller bare brunt udflåd?

Det er frisk blod. Og det gør bare ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER