Girl Next Door

Et spørgsmål til når i skifter alt ud

8 indlæg i dette emne

Jeg har tit undret mig når der er de emner med hvad folk skifter deres produkter ud til noget "sundere". Folk skriver at de fx skiftede makeup'en ud med xxx. Smider i så det gamle ud? For der går jeg nok hen og bliver knap så hellig. Jeg lyver ik hvis jeg siger jeg har makeup for over 10.000 kr - en skade efter min kosmetolog uddannelse ;) Noget af det bruges selvfølgelig ikke ret tit. Slet ikke når jeg sjældent bruger makeup. Så jeg kunne aldrig drømme om at smide alt ud.

Så hvordan gør i? Smider i alt ud og køber nyt, supplerer i op når i mangler eller noget helt andet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg bruger pudder, rouge og mascara, så det var ikke en kæmpe udgift for mig at skifte det ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gjort en blanding - noget er røget direkte ud, andet er blevet brugt op og erstattet af andre produkter. Men skidtet har jo alligevel en begrænset holdbarhed, så hvis først man rydder op i skabet, så er der typisk alligevel rigtig meget, der er klar til skraldespanden... Jeg har så forsøgt ikke st anskaffe helt så meget overflødigt hejs i anden omgang:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har gjort en blanding - noget er røget direkte ud, andet er blevet brugt op og erstattet af andre produkter. Men skidtet har jo alligevel en begrænset holdbarhed, så hvis først man rydder op i skabet, så er der typisk alligevel rigtig meget, der er klar til skraldespanden... Jeg har så forsøgt ikke st anskaffe helt så meget overflødigt hejs i anden omgang:-)

:ditto

Og så er der produkter som jeg ikke bruger så ofte fx øjenskygge, der har jeg ikke smidt noget ud, det gider jeg ikke bruge penge på når nu jeg kun bruger det 1-2 gange i mdr. (Mindre efter jeg er blevet mor), så risikoen lever jeg så med :) Jeg har så suppleret op med nogle farver jeg syntes jeg mangler i "sundere" mærker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Make up skiftede jeg slet ikke ud, for det eneste jeg brugte var mascara og lidt farve til brynene. Siden har jeg så tilføjet en farvet dagcreme og en pudder i et mærke, jeg stoler på. :)

Hudpleje, der arvede min mor ret hurtigt mine (få) Ole Henriksen sager, og så kørte jeg neutral derefter.

Jeg er jo studerende, så der var ikke ret mange fancy dyre lækre ting at sige farvel til anyway :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skifter ud efterhaanden og har ogsaa smidt noget ud. Og ligesom skrevet er der jo noget, der er roeget ud alligevel pga holdbarheden. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skiftede alt ud (det var dyrt ;) ), og så bruger jeg de "gamle" ting indimellem nu. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regner med at begynde at skifte ud når jeg har brugt det op jeg har nu, men der går så også et stykke tid før vi begynder på pb :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER