Guest Diden

Tumling med i biograf

9 indlæg i dette emne

Hvornår tog i jeres tumling med i biografen første gang? :)

Lærke blir 2 år til Skt hans men jeg kan ikke helt finde ud af hvordan og hvorledes. Derhjemme kan hun sagtens se en hel spillefilm med os og hun har ikke synderlige lydfølsomme øre.

Samtidig med har hun ikke et sprog endnu så hun ville kunne sige fra hvis hun blev bange :/

Hvad er jeres erfaringer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke haft Ronja med endnu og hun er 2,8 år. Jeg synes ikke hun er stor nok og de film der har været synes jeg hun har været for lille til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved at min veninde havde sin datter med, da datteren var 3-4 år, og det var IKKE et hit. De måtte forlade biografen 10 min inde i filmen, fordi hun var utryg, og hun kan ellers godt sidde og se en hel film derhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogle biografer har desiderede småbørnsfilm, fx Byggemand Bob. Så er det kun 30-40 minutter, lyset bliver ikke dæmpet, billetterne er billigere og der er forståelse fra de andre gæster. Og så er det om formiddagen i weekenden.

Jeg tror helt sikkert at det vil være sådan en forestilling jeg vil prøve af med William, men nok først tættere på 3 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Biografen i Hjørring anbefaler at man venter til de er 4 år gammel. På grund af mærket, de mange mennesker og den høje lyd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bestemt vente et par år endnu. Her er det kun de korte 5 min tegnefilm der fanger indtil videre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg havde Dicte med i babybio var hun knap 1 år og kunne gå... Det var ikke nogen succes ;) så jeg tror vi venter ihvertfald 1 års tid endnu, så er hun 3 år.

Stephi - kender du nogen steder på Sjælland?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, tak for svar :)

Jeg kendte ikke til nogen anbefalinger på området så det var rart at få lidt Info :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidst jeg havde Dicte med i babybio var hun knap 1 år og kunne gå... Det var ikke nogen succes ;) så jeg tror vi venter ihvertfald 1 års tid endnu, så er hun 3 år.

Stephi - kender du nogen steder på Sjælland?

Jeg synes at have set at biografen på Ros torv har.

Jeg har selv kun prøvet i Odense på banegården, det er nemlig i Odense min nevø bor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER