Guest

Haunstrup/Jyllands park zoo sæson 2014

54 indlæg i dette emne

Jyllands park zoo åbner i dag, så tænkte om der er flere end mig der vil udnytte sæsonen og købe sæson kort? NØD at mødes med jer i sidste sæson om så bare for et par timer har det været skønt.

I år har jeg jo så knap så meget frihed, men en tilfældig søndag på en spontan indskydelse er også fedt. Jeg har 15-20 min derud i bil så SKRIV hvis i har lyst. På SMS, på facebook messenger eller i denne tråd.

Vil også gerne arrangere en dag derude hvor vi holder BK - træf men det kan vi arrangere senere!

Vil bare pippe at jeg er frisk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi vil gerne med derud en dag. Men har lidt længere end 15-20 min derud. Så en dag der arrangeres noget, så er vi friske. Synes også det var en super tur vi havde sidste år. Perfekt afslutning på min barsel ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også friske, vi regner med at købe sæsonkort, så det ville være fedt med et par ture derud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt jeg troede at det var i morgen at det var første dag - øv, så kunne vi have været afsted i dag...  <_< 

Men vi skal helt klart have sæsonkort - det er den fedeste park - og det var så hyggeligt sammen med jer! Er helt klart også frisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det er da bare FEDT at vi er så mange :yay

Det kan være at jeg sender jer med sæson kort en SMS hvis vi får lyst til en lille spontan tur. Når man har sæson kort behøver man jo ikke se hele parken hver gang :) så en time eller 2 vil jeg i hvert fald godt køre for!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi satser også på sæson kort i år, så vi er helt klart med! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der er friske på en Haunstrup tur enten lørdag eller søndag?

Jeg er alene hjemme med Albert, da Claus skal til triathlon i Århus hele weekenden, så det kunne være hyggeligt hvis nogen vil mødes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil et desværre booket både lørdag og søndag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der er klar på en tur i Haunstrup i uge 28/29?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der er klar på en tur i Haunstrup i uge 28/29?

Jeg skal arbejde i uge 28, men har fri kl 14 2 dage, det kræver dog jeg kan låne bilen af Anders. Vi er på ferie uge 29!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen der er klar på en tur i Haunstrup i uge 28/29?

Jeg vil meget gerne i uge 29!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil meget gerne i uge 29!

Tror også vil er blevet enige om uge 29 ;) kan alle dage pånær d. 15.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må Marius og jeg komme med, hvis I vælger en dag hvor vi kan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må Marius og jeg komme med, hvis I vælger en dag hvor vi kan?

Selvfølgelig! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må Marius og jeg komme med, hvis I vælger en dag hvor vi kan?

 

det kunne være mega hyggeligt hvis I også kom med....!! Elin vil elske at se "Marsua" igen  :loveshower og vi andre ville elske at snakke lidt med hans mor  :yay 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder dejligt I gider at have os med :) Er efterhånden også ved at trænge til at komme ud og snakke lidt, så håber det bliver en dag vi kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror også vil er blevet enige om uge 29 ;) kan alle dage pånær d. 15.

 

Okay, skal vi ikke bare aftale at vi snakkes ved i weekenden i uge 28 og ser på vejrudsigten - og bestemmer ud fra det, hvilken dag vi tager afsted? For ellers kan vi også bare aftale mandag d. 14 i uge 29 - hvis det er godt vejr?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, skal vi ikke bare aftale at vi snakkes ved i weekenden i uge 28 og ser på vejrudsigten - og bestemmer ud fra det, hvilken dag vi tager afsted? For ellers kan vi også bare aftale mandag d. 14 i uge 29 - hvis det er godt vejr?

Mandag kan vi godt. Men ja lad os være opdateret på vejrudsigten weekenden over :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en plan piger :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan se at både Luna og Elin har feber. Tror I de kan blive friske til en tur i Haunstrup på mandag? Og hvad siger vejret egentlig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber virkelig at hun snart bliver frisk! Men det topper vist lige nu... Hun kaster nemlig også op nu...

Men ifølge vejrudsigten melder de regn både søndag, mandag og tirsdag. Men onsdag og torsdag ser godt... Så skal vi måske sige onsdag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan hverken onsdag eller torsdag :( Så bliver det uden os. God bedring med Elin :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej øv.... Sara kan nemlig ik tirsdag - så vi har kun mandag og fredag vi kan tage afsted hvis det er? Kan i godt fredag? For det er svært at sige om elin er frisk i morgen og lidt træls hvis det sku regne... Håber så meget at vi kan finde ud af noget....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan hverken onsdag eller torsdag :( Så bliver det uden os. God bedring med Elin :kram

Og vi vil helst afsted med jer også! Så håber vi kan finde ud af noget ... Og tak skal du have Anita! Hun har det allerede bedre i dag virker det til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER