Fru_Simonsen

Tænker på baby..

7 indlæg i dette emne

Det er svært ikke at lade være med at tænke... tænke og tænke... på alt muligt...

 

Hvad køn har babyen?

Er der kun 1 baby, eller er der flere?

Ender graviditeten i abort?

Kommer NF til at gå godt? Og MD?

Vil vi vide kønnet på baby?

Bliver det hårdt at være gravid?

Hvad vil familien tænke?

Hvad vil alle andre tænke?

Kan jeg klare det?

Hvad nu hvis noget går galt, så det hele bliver 1000 gange hårdere... er jeg klar til det?

Hvad nu hvis fødslen går galt? Kan jeg klare smerten?

 

Alle sådan nogle ting.. Totalt irellevante på nuværende tidspunkt. Det er ventetid. Man ved intet, kommer ikke til vide noget før om minimum 2 mdr. mere og man ligger til NF og ser sit barn.

 

Jeg glæder mig, og jeg frygter det. Jeg er glad for at vi har besluttet at lade naturen gå sin gang. Jeg holder stædigt fast i at der er en mening med alting. At man bliver stærk af at møde modgang. At man vokser med opgaven...

 

Havde glemt hvor meget tid man egentlig bruger på at dagdrømme.. om alt muligt.. og intet...

 

tænk...

 

Jeg er gravid.......... :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er svært ikke at lade være med at tænke... tænke og tænke... på alt muligt...

 

Hvad køn har babyen?

Er der kun 1 baby, eller er der flere?

Ender graviditeten i abort?

Kommer NF til at gå godt? Og MD?

Vil vi vide kønnet på baby?

Bliver det hårdt at være gravid?

Hvad vil familien tænke?

Hvad vil alle andre tænke?

Kan jeg klare det?

Hvad nu hvis noget går galt, så det hele bliver 1000 gange hårdere... er jeg klar til det?

Hvad nu hvis fødslen går galt? Kan jeg klare smerten?

 

Alle sådan nogle ting.. Totalt irellevante på nuværende tidspunkt. Det er ventetid. Man ved intet, kommer ikke til vide noget før om minimum 2 mdr. mere og man ligger til NF og ser sit barn.

 

Jeg glæder mig, og jeg frygter det. Jeg er glad for at vi har besluttet at lade naturen gå sin gang. Jeg holder stædigt fast i at der er en mening med alting. At man bliver stærk af at møde modgang. At man vokser med opgaven...

 

Havde glemt hvor meget tid man egentlig bruger på at dagdrømme.. om alt muligt.. og intet...

 

tænk...

 

Jeg er gravid.......... :wub

Det er Så godt skrevet for det er alle de tanker man har og her hjemme har manden ikke helt de samme...

Har egentlig tænkt hvorfor folk for en tykhedsscanning, men NOW I KNOW, for overvejer det stærkt..

Dette er mit andet barn og ved min søn, fik jeg en scanning på sygehuset, for at sikre det ikke var en graviditet uden for livmoderen, da jeg var blevet gravid lige efter en abort...

 

Måske, bare for at få ro inden i, man skulle bestille tid til en scanning.. Har ikke så mange symptomer endnu, hvilket er dejligt, men det gør også at det svært at tro, trods MANGE positive test :loveshower

Glæder mig til at komme lidt længere hen..

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har osse mange af de tanker og så alligevel ikke overdrevet meget endnu...men det fordi fokus pt er på at nå til nf samt for mit vedkommende at få det bedre igen snart.

Manden han tænker slet ikk på noget endnu...han vil ikk forholde sig til noget før nf...for så blir det virkeligt for ham...men han er self. glad for den gode scanning igår :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har osse mange af de tanker og så alligevel ikke overdrevet meget endnu...men det fordi fokus pt er på at nå til nf samt for mit vedkommende at få det bedre igen snart.

Manden han tænker slet ikk på noget endnu...han vil ikk forholde sig til noget før nf...for så blir det virkeligt for ham...men han er self. glad for den gode scanning igår :-)

Kan godt forstå de ikke kan forholde sig til det, sådan er det også her hjemme.. Kan mærke han er glad :kuller 

Vi glæder os til NF :loveshower  Og krydser finger for os alle..

Dejligt at kunne dele tanker med jer..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først tillykke med graviditeten..

Hvor er det godt skrevet! Og rigtig brugbart :) sidder selv med alle sådanne tanker. Man må sige de kan løbe løbsk hurtigt :).. Og det er svært altid at holde hovedet helt højt.

Tak fordi du deler dem med os og pøj pøj :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg begynder at blive mere sensitiv følelsesmæssigt.... Har større tålmodighed med de andre børn. Bliver lidt mere ramt i hjertet både over gode og dårlige ting, og jeg føler mig i det hele taget mere "blød i det" end jeg gør normalt. Det er altså lidt hyggeligt det her :wub

 

Tænkt at det hele startede så træls.. og tænk at det kun er 2 uger siden at det var sådan... Jeg vil bare IKKE gå og bruge den her graviditet på at bekymre mig og være ked af det, og tænke hvad nu hvis og hvad nu hvis... Der er ligeså mange mennesker der er imod det her, som der er for... Men når jeg kigger på børnene, så kan jeg slet ikke forestille mig at de ikke skulle have været her! og så er det jeg virkelig kommer til at tænke på det lille myr inde i maven... Lille bitte menneskebaby, dreng eller pige, helt uskyldig og så fin og sød :wub Jeg kan bare ikke udsætte den for noget ondt.... :boo

 

I dag fik vores yngste en ekstra ordinær dejlig putning.. Han var lidt ulykkelig og kunne ikke finde ro i sin seng, og græd og ville op. Så jeg tog ham op til mig i 10 min. og sludrede og nussede og han lagde sit lille buttede babyhovede ind til min skulder. Hans lille åndedrat faldt til ro.. og så prøvede vi at putte igen, og det virkede! Han blev nusset i søvn... Alt han bare ville, var at nusse lidt med sin mor. At føle sig tryg, inden han skulle sove :kuller Åååhh jeg er altså bare fyldt op med kærlighed til mine dejlige børn lige nu :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det kun alt for godt. Jeg tænker rigtig meget på baby, men jeg føler dog ikke at min mand gør. Føler lidt at når jeg snakker om baby så skifter han emne, måske fordi han ikke kan sætte sig ind i det. Andre der har det sådan?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER