Måske-nr.3?

Cyklus beregner

7 indlæg i dette emne

Her er lidt hjælp til at beregne cyklus... hvis nogen kunne være nysgerrig :D Da jeg finder det selv brugbart. Det er en app der hedder "WomanLog 1.9 Min kalender"

Da jeg er på min-piller har jeg ikke haft regelmessig menstruation og har derfor ikke haft nogen ide om hvordan min cyklus er.
Den 30. marts havde jeg en fornemmelse af mens var på vej... ømme bryster, niv i underliv/maven og meget lidt/let pletblødning og slim.

Jeg tastede derfor datoen den 30. marts som "sidst" mens første dag. Jeg tastede mens varigheden til 5 dage.  App´en beregnede selv  ægløsning samt frugtbarhed perioden. Frugtbarheds prognosen skulle være fra den 9 til 16. april.

Den den 13. april skulle der være høj sandsynlighe for ægløsning. I dag den 10. april, ganske rigtigt så har jeg ømme bryster og det niver og spænder meget i dem. Jeg kunne også konstatere at der var, det der minder om ægløsning på toiletpapir efter et besøg på wc...

Synes det er dejligt med viden om hvornår man så skal give den gas når vi går i gang med projekt baby slutning juli/start august. :) Hvis app´en har altså ret...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er også elefantinos ægløsningsberegner- den er så god! Jeg brugte den ved M. Og har også gang i den her ved PB2, plus jeg har en app på mobilen og bruger ÆL-tests :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder spændende... Jeg må se hvad det der elefantino er for noget :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Weeee noget tyder på min app beregner min cyklus rigtigt. I dag 13 dage efter 1. menstruationsdag, har jeg testet positiv for ægløsning så nu kender jeg min cyklus og kan følge app'en frem til pb tidspunktet :yay :glad

post-9219-0-81165400-1397231497_thumb.jp

post-9219-0-73392500-1397231510_thumb.jp

post-9219-0-80449000-1397231523_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ked af det, men dine ÆL-tests er på vej til at blive positive, og ikke helt positive, de er først positive når teststregen er lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen :) Prøv at teste i aften og evt. Et par gange om dagen de kommende dage, det virker til den er på trapperne :)

Det forvirrende med ÆL-tests kontra GT er, at en streg ikke er en streg, før den er mest positiv :)

Hepper på dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Din ÆL-test skal se sådan her ud ca. før den er positiv

0t6UZny.jpeg

Mange vil kunne få en svag teststreg på deres ÆL-test gennem størstedelen af deres cyklus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tak for feedback tøser... Jeg giver det lige til søndag og prøver det igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER