Guest

Hvordan er det nu med øjen betændelse?

10 indlæg i dette emne

Hvordan ser det ud når det skal behandles og hvordan når det ikke skal?

Mie har et rødt øje med puds, men hun virker ikke generet af det.

Jeg mener lægen sagde til mig (for ca 7 mdr siden) at hvis hun var lys sky og det gør ondt så skal det behandles, ellers ikke.

Eller???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil mene at når øjet er rødsprængt og puds, så skal det behandles

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil mene at når øjet er rødsprængt og puds, så skal det behandles

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg spurgte lægen sidst da Olivia havde noget snask i øjet sagde hun at når det var rødt skal det behandles

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tak piger!!! Er så priviligeret at sidst fik jeg en recept på noget "just in case" men det blev aldrig brugt og det kan stadig holde sig. Så tror hun får en klat i øjet hvis det stadig ser slemt ud imorgen.

DP sagde at hun ikke virkede generet og hun mener det er reaktion på sidste uges forkølelse (er i tvivl om hun overhovedet må komme afsted hvis det er betændelse, men så må DP sige til, hun lød på ingen måde bekymret) men at når nu jeg har noget til at ligge kan jeg lige så godt behandle det. Så det er konklusionen: hun får en behandling imorgen tidlig.

Bonus spørgsmål: skal jeg behandle det raske øje også?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tak piger!!! Er så priviligeret at sidst fik jeg en recept på noget "just in case" men det blev aldrig brugt og det kan stadig holde sig. Så tror hun får en klat i øjet hvis det stadig ser slemt ud imorgen.

DP sagde at hun ikke virkede generet og hun mener det er reaktion på sidste uges forkølelse (er i tvivl om hun overhovedet må komme afsted hvis det er betændelse, men så må DP sige til, hun lød på ingen måde bekymret) men at når nu jeg har noget til at ligge kan jeg lige så godt behandle det. Så det er konklusionen: hun får en behandling imorgen tidlig.

Bonus spørgsmål: skal jeg behandle det raske øje også?

Hun må komme i DP så snart hun er i behandling.

JA! Begge øjne skal behandles :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, begge oejne skal behandles - og i Italien kommer de afsted alligevel, saa alle boern faar det samme  <_<

 

Noah har lige haft det to gange og idag har jeg lidt af det. Haaber ikke, der er klister i MIT oeje imorgen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun må komme i DP så snart hun er i behandling.

JA! Begge øjne skal behandles :)

Fjong :)

Jeg tænker at DP ikke mener det er alvorligt for så ville hun vel ringe hende hjem. Anders snakkede med hende i morges og der tog hun imod hende med et "det holder vi lige øje med" og da jeg hentede spurgte jeg selv hvor hun sagde at hun bare troede det var en reaktion fra forkølelsen.

Hun må jo da have set sin del øjenbetændelser, men nu får hun lige en behandling imorgen tidlig så er vi i hvert fald på den sikre side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, begge oejne skal behandles - og i Italien kommer de afsted alligevel, saa alle boern faar det samme <_<

Noah har lige haft det to gange og idag har jeg lidt af det. Haaber ikke, der er klister i MIT oeje imorgen!

Øj hvor nitte!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øj hvor nitte!!!

 

 

Meget! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER