Guldpigen

Erfaring søges med zoneterapi, akupunktur osv?

11 indlæg i dette emne

Hej:)

Er der nogen af Jer, som har gjort Jer erfaringer (gode/dårlige) med fx zoneterapi, akupunktur og lignende i forhold til at blive gravide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Følger med her :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoneterapi har hjulpet her :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoneterapi har hjulpet her :-)

Må jeg spørge hvordan, hvor mange gange fik du behandling, hvor længe gik der før graviditet osv?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang var jeg 5 gange afsted mener jeg...og så var der gevinst...som jeg desværre mistede..

Så gik jeg ved en anden et utal af gange som ikke hjalp...og nu vendte jeg tilbage til hende der hjalp os først..og der har jeg været 3 gange og manden en gang..og nu er jeg gravid igen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved vores datter fik jeg zoneterapi og akupunktur først for at hjælpe cyklus i gang igen efter en MA. Også lige før ÆL- og jeg blev gravid :)

Denne gang har jeg fået akupuntur med blivende nåle der selv skal falde ud hhv. I sidste cyklus, hvor der ikke var bid- også har jeg nåle i i denne cyklus og har dem stadig i :) Jeg havde ÆL mandag, så der går en god uges tid før vi ved om det så har hjulpet :) Blev rådet til også at starte med Bidro Ren, så det startede jeg med da cyklus begyndte og har gang i at booste kroppen med dem. Hvis der stadig ikke er bid, så er aftalen med zoneterapeuten, at jeg så skal have zoneterapi og akupunktur som ved M. - også håber vi det giver bid :)

Jeg kunne i sidste måned mærke, at nålene gør NOGET, og det samme i denne måned, dog slet ikke i så tydelig forstand som sidste måned. Men tør godt sige, at der blev renset ud i sidste måned :O Det var helt vildt!!

Håber du har mod på det, det er i hvert fald forsøget værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Første gang var jeg 5 gange afsted mener jeg...og så var der gevinst...som jeg desværre mistede..

Så gik jeg ved en anden et utal af gange som ikke hjalp...og nu vendte jeg tilbage til hende der hjalp os først..og der har jeg været 3 gange og manden en gang..og nu er jeg gravid igen :-)[/

Vildt nok - fedt for Jer! Må jeg spørge hvordan sådan en behandling foregår? Hvad koster det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved vores datter fik jeg zoneterapi og akupunktur først for at hjælpe cyklus i gang igen efter en MA. Også lige før ÆL- og jeg blev gravid :)

Denne gang har jeg fået akupuntur med blivende nåle der selv skal falde ud hhv. I sidste cyklus, hvor der ikke var bid- også har jeg nåle i i denne cyklus og har dem stadig i :) Jeg havde ÆL mandag, så der går en god uges tid før vi ved om det så har hjulpet :) Blev rådet til også at starte med Bidro Ren, så det startede jeg med da cyklus begyndte og har gang i at booste kroppen med dem. Hvis der stadig ikke er bid, så er aftalen med zoneterapeuten, at jeg så skal have zoneterapi og akupunktur som ved M. - også håber vi det giver bid :)

Jeg kunne i sidste måned mærke, at nålene gør NOGET, og det samme i denne måned, dog slet ikke i så tydelig forstand som sidste måned. Men tør godt sige, at der blev renset ud i sidste måned :O Det var helt vildt!!

Håber du har mod på det, det er i hvert fald forsøget værd :)

Må jeg spørge hvordan sådan en zoneterapibehandling foregår? Hvad gav du for det? Bare så jeg ved, hvad der er "standard":) Jeg tænker, at jeg gerne vil finde mig et sted at prøve zoneterapi, men det er jo lige det med at vælge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg spørge hvordan sådan en zoneterapibehandling foregår? Hvad gav du for det? Bare så jeg ved, hvad der er "standard":) Jeg tænker, at jeg gerne vil finde mig et sted at prøve zoneterapi, men det er jo lige det med at vælge...

Hos vores starter man bare på briksen også forbereder hun lige så stille med at bede mig om at trækker vejret dyyyybt ned i maven og puste det langsomt ud, mens hun laver 3 pres under fødderne, seancen slutter på samme måde :)

Også "nulre" hun ellers tæerne på skift :) Nogle gange snakker vi, indimellem bad hun mig om at slappe helt af også bare lade tankerne flyve mens jeg tænkte positivt :) Også skulle jeg sørge for rigeligt med væske efterfølgende, da kroppen godt kunne trænge til en optankning ovenpå en behandling :) Synes faktisk det er svært at forklare :unsure

Jeg gav 400-450 kr for zoneterapien inkl. Akupunktur :)

Jeg har de 2 gange her med akupunktur alene givet 100 kr, det tager maks. 5 min., så er de sat i og dækket med plaster :) Denne gang har jeg 2 der er faldet ud, resten sidder fortsat på plads. De skal bare sidde så længe som de nu kan, sidste gang fjernede jeg nogle fordi de gjorde ondt :huh Men det er ikke noget problem denne gang, i morgen har de været i i 2 uger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svarene!

Jeg har nu været af sted til zoneterapi første gang, og det var super afstressende at ligge en time og få "nulret" tæer. Om det så har/får nogen indvirkning på PB må vi se, men det var under alle omstændigheder ren velvære og mig-tid:)

Jeg fandt i øvrigt en sød kvindelig zoneterapeut, hvor en times behandling kostede 375 kr - blot til info for andre interesserede:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svarene!

Jeg har nu været af sted til zoneterapi første gang, og det var super afstressende at ligge en time og få "nulret" tæer. Om det så har/får nogen indvirkning på PB må vi se, men det var under alle omstændigheder ren velvære og mig-tid:)

Jeg fandt i øvrigt en sød kvindelig zoneterapeut, hvor en times behandling kostede 375 kr - blot til info for andre interesserede:)

Hende jeg går ved hedder heidi junker nielsen og tar 400kr. pr. Gang...hun har hjemmeside hvis det er :-)

Hun er så rar at snakke med så kan klart anbefale hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER