Marianne1983

Aktiviteter 6 uger

5 indlæg i dette emne

Vil høre om nogle har ideer til hvad man kan lave af aktiviteter m en 6 uger gl baby? Tænker nemlig om j keder hende. Men d er jo også begrænset hvad man kan med hende. Jeg taler meget til hende, lægger hende på legetæppe og cykler m hendes ben.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil høre om nogle har ideer til hvad man kan lave af aktiviteter m en 6 uger gl baby? Tænker nemlig om j keder hende. Men d er jo også begrænset hvad man kan med hende. Jeg taler meget til hende, lægger hende på legetæppe og cykler m hendes ben.

Kan varmt anbefale bogen 'Leg med din baby - 0-12 mdr.'.. Jeg tænkte nemlig det samme, om jeg måske kedede Storm, vi lavede altid det samme, og den bog er altså fantastisk inspiration! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Syng sange, dans rundt i stuen med bettenok på armen, lav krydsbevægelser med arme og ben, cykle med benene, babymassage og putte sammen alt det i kan og gerne hud mod hud!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tips

Vil prøve at skaffe den bog

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lav sjove ansigter, sjove lyde, lær hende at række tunge, rul på et tæppe/i sengen, skub på hendes fødder mens hun sætter af fremad (når hun ligger på maven)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER