me2

Har I også prøvet det?

4 indlæg i dette emne

Jeg har jo i flere dage, allerede kort efter ÆL, følt mig anderledes i underlivet. Jeg har før været gravid, men jeg har aldrig prøvet at have symptomer, uden at være gravid. Min krop plejer at være ret forudsigelig.

Jeg har mærket en masse stikken og prikken i underlivet, og det har jeg normalt aldrig. Så jeg synes faktisk at det er lidt træls, og jeg kan ikke forstå hvorfor jeg mærker det af og til. Jeg har overbevist mig om at det er indbildning, så jeg kan ikke forstille mig at det er noget jeg bilder mig ind.

Men så tænker jeg, om der er flere som har prikken og jag i underliv før mens? For jeg synes ikke overhovedet at jeg kan genkende det fra mine tidligere cyklus. Og igen, jeg er ret sikker på at jeg ikke er gravid, men hvad skyldes det så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har prøvet det både den ene og den anden vej <_< Eks. Den sidst cyklus der endte i tirsdags. Jeg havde følelsen af, at den var der- på en måde, men ikke som tidligere, hvor jeg slet ikke var i tvivl.. Jeg tror det er psykisk fordi man nemt lever "i underlivet" og mærker alt :blush Den forklaring har jeg også fået af læge Eks. Når man så gerne vil være gravid, så kan man hurtigt fornemme og føle en helt masse, blot på ønsket om graviditet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder meget logisk. Har bare aldrig prøvet det før. Symptomerne bliver færre og ikke så ofte, så måske er det fordi at jeg efterhånden er helt klar over, at de ikke betyder noget. Inderst inde kan jeg godt mærke at det ikke føles helt rigtigt, så det er rigtig træls at de er der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder meget logisk. Har bare aldrig prøvet det før. Symptomerne bliver færre og ikke så ofte, så måske er det fordi at jeg efterhånden er helt klar over, at de ikke betyder noget. Inderst inde kan jeg godt mærke at det ikke føles helt rigtigt, så det er rigtig træls at de er der!

Den kan jeg sagtens skrive under på :kram2

Jeg var ret sikker kort efter ÆL, men pludselig så forsvandt sikkerheden og blev mere en tam følelse, men var også lidt oppe på dupperne, fordi jeg havde fået akupunktur og nålene stadig sad i! Så vidst ikke om de kunne tricke noget eller om det var mig selv ;) Det viste sig at være en kombi, i hvert fald blev symptomernw mindre markante da den "rigtige" følelse forsvandt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER