Annemb

Halvhøj seng der kan reguleres

7 indlæg i dette emne

Jeg overvejer at købe en halvhøj seng til min søn, når han engang skal ud af tremmesengen, men jeg har haft lidt bekymringer om, at det kan være for tidligt og der måske bør være en start i en alm. højde seng. Der var på et tidspunkt en, der skrev i en tråd herinde, at man kan købe en seng, der kan reguleres i højden, så man kan starte med en alm. højde seng og efterfølgende regulere benene, så den bliver halvhøj. Hvor finder man mon sådan en seng henne? Nogen der ved, hvilke(n) producent(er) laver sådan nogle senge :-)?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har en halvhøj Flexa seng hvor benene er i 2 dele. Så har man 1 del ben er den alm. Sætter man benene sammen er den halvhøj :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også flexa. Den startede som lav, nu har min søn halvhøj og om et halvt år, når han starter i 1 klasse bliver den høj, med skrivebord under.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart! Tak :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En flexa er smart. Hvis man gerne vil have en billigere, kan den fra IKEA vendes rundt, så den enten er alm. eller halvhøj.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kan jeg ikk se hvor du er fra. Men købte vores Flexa på Flexa lagersalg. Gav kun 600 for den. Jeg var på lagersalg ved vejle. Har set de også har holdt det ved Sønderjylland

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Googlede det lige og ser ikke ud til der er et Flexa lagersalg i nærmeste fremtid desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER