skruk

feststeder i aalborg området

7 indlæg i dette emne

Vi skal have vores barn barnevelsignet og mangler idéer til et godt feststed :)

Vores krav

Max 350 kr pr kuvert inkl drikkevarer

3 retters menu

Vi bliver 22

Vi håber på at holde 1 mdr efter fødsel, så vi vil helst ikke stå med noget selv

Gerne med aftensmad inklusiv

Er det fuldstændig umuligt? Vi er villig til en radius af 25 km fra Aalborg centrum.

Forslag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kender desværre ikke nogle steder, men når du skriver gerne aftensmad incl. er det så både frokost og aftensmad du tænker på? Det finder du ikke for 350 kr. pr. kuvert incl. drikkevarer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker også at en 3-retters inkl drikkelse for 350 kr lyder ret vildt, hvis det er på en restaurant, I vil holde det på..

Vi holdt brunch til 300 kr pr mand (bare til sammenligning).

Håber I finder et godt sted og får en fantastisk dag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Papegøjehaven i Aalborg skulle være god - de har en frokostbuffet til en overkommelig pris :) Men hvis i kontakter nogle steder og får dem til at komme med tilbud, så kunne det være det var nemmere :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med skivum krat. Prøv at Google det, mener man selv kan sammensætter menu'en som en buffe med mange mulige kombinationen til fornuftige penge og naturen derude er så vanvittig smuk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har I holdt det? :balloons

Ellers vil jeg give en varm anbefaling til Nibe Skalpavillon. Jeg kan ikke huske kuvertprisen, men jeg mener at det var meget overkommeligt. Og der er simpelthen så fint og hyggeligt der :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv evt. at høre skydepavillionen. Jeg kiggede hurtigt deres hjemmeside - kan ikke umiddelbart finde noget frokost-halløj, men det kan man vel snakke med dem om? Vi har været der til mine forældres sølvbryllup og min mors 50 års fødselsdag, og det har været upåklageligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER