Tikkitavi

Projekt baby nr. 2 skudt i gang

4 indlæg i dette emne

Med en dreng på 5 1/2 år, synes vi, at tiden er inde, til at han skal være storebror.

Jeg er færdiguddannet som social- og sundhedsassistent til sommer, så det ville være helt perfekt nu!

Status: havde ÆL sidste uge, og kan teste om en uges tid.... Spændende ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Med en dreng på 5 1/2 år, synes vi, at tiden er inde, til at han skal være storebror.

Jeg er færdiguddannet som social- og sundhedsassistent til sommer, så det ville være helt perfekt nu!

Status: havde ÆL sidste uge, og kan teste om en uges tid.... Spændende ❤️

Spændende.. Håber du står med 2 streger om en uge:) jeg skal teste om præcis en uge. Er meget spændt, vi har prøvet siden okt. 2013 og har haft meget lange og utilregnelige cyklusser, men fangede ægløsning på en test, så vi har gjort vores;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med en dreng på 5 1/2 år, synes vi, at tiden er inde, til at han skal være storebror.

Jeg er færdiguddannet som social- og sundhedsassistent til sommer, så det ville være helt perfekt nu!

Status: havde ÆL sidste uge, og kan teste om en uges tid.... Spændende ❤️

Spændende.. Håber du står med 2 streger om en uge:) jeg skal teste om præcis en uge. Er meget spændt, vi har prøvet siden okt. 2013 og har haft meget lange og utilregnelige cyklusser, men fangede ægløsning på en test, så vi har gjort vores;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå - ingen bebs i denne omgang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER