millivanilli

Pladsanvisning - hjælp til at tolke venteliste

3 indlæg i dette emne

Jeg har skrevet min søn op til vuggestuer (Københavns kommune) da han fyldte 4 måneder for over en uge siden. Der står, at man kan se barnets plads på ventelisten allerede fra dagen efter fyldte 4 måneder. Jeg synes bare det ser mærkeligt ud, når jeg klikker ind på Digital Pladsanvisning (i øvrigt en elendig IT-løsning). Jeg kan se, at mit barn har to "ubehandlede sager", altså at han ER skrevet op til de 2 vuggestuer fra rigtig dato. At de er ubehandlede, er det skidt? Betyder det at han ikke er kommet ind på ventelisten endnu, eller bliver de først "behandlede" når han får tilbud om plads?

 

Når jeg trykker på de 2 vuggestuers ventelister, så får jeg en liste op med forskellige børns fødselsdatoer, opskrivningsdatoer og behovsdatoer. Men på begge lister, så står ikke min søns fødselsdato/opskrivningsdato/behovsdato! Betyder det, at han er det næste nummer på listen? Altså, f.eks. er der 29 børn på den ene liste jeg kan se. Er mit barn så nr. 30? Det virker underligt, da nogle af de børn der er på listen, er født senere.

 

Jeg har kontaktet Pladsanvisningen, og de sagde at der var sket en fejl, men at det nu skulle være rettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min datter er også skrevet op i kbhs kommune. Jeg kan også se listerne du taler om og min datter står også på. Så det lyder som en fejl. Hvis du lige har talt med dem, ville jeg nok give det et par dage og så ringe igen, hvis han stadig ikke er på listen. Det er godt du har snakket med dem, så er jeg sikker på de nok skal kunne ordne det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville kontakte dem igen.

 

Vi var ude for det samme og var derfor stadig ikke kommet på ventelisten, så hvis du ikke kan se ham på listen ville jeg prøve på at kontakte dem igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER