wivvi6021

hvad nu????

3 indlæg i dette emne

Jeg har født en fin lille pige for 3 mdr siden. Vi har ind til vidrer brugt gummi til beskyttelse, da jeg endnu ikke har haft tid til at læse på alverdens p-piller, som ellers helt klart er min fortrukkende beskyttelse.

 

Vi har bestemt ingen planer om at blive gravid igen lige for tiden.

 

Jeg har haft 2 mens ind til vidrer efter fødslen. Den ene varede 5-6 dage og var normal (meget kraftig)som den plejer

 

Den anden kom den 24 feb og varede kun 2 dage (den var tilgængæld meget kraftig i de 2 dage den var der) men så stoppede den pludselig lige som den var kommet

 

Jeg købte mig en g test for at være på den sikre side og efter 5 min. viste den pludselig en tydelig "skyggestreg" alser en streg helt uden farve på, men blot en slags skygge farve.

 

Hvad tænker i, kan man blive gravid på kondom eller hvordan (har alser ikke stukket huld i den) :7himmel

Kan godt mærke at jeg begynder at håbe. (det kan jeg da ikke lade værer med) har jo fundet manden jeg gerne vil have børn med.

 

Men hvor tideligt ville en g test kunne give udslag, jeg mener hvis stregen nu går fra skyggefarve  i løbig af de næste par dage og til at blive en rigtig rød streg, ville jeg så være 2 uger hende, eller er man altid længre hænde når de giver udslag.

tænker jo bare på den blødning jeg lige har haft i 2 dage,

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bum bum, jeg tænker mange ting her:

- Du kan godt blive gravid selvom I bruger kondom, der kan være hul i, det kan sidde forkert, og hvad ved jeg. Men der er selvfølgelig lavere sandsynlighed, end hvis I ikke bruger kondom ;)

- Menstruationer kan let være uregelmæssige efter en fødsel, så jeg tvivler lidt på, at du kan regne med en helt masse ud fra, hvad du skriver om din cyklus. Jeg tænker, at din krop lige er ved at finde sig selv.

- Ud fra en mens den 24. februar, skal du have en meget kort cyklus, hvis du allerede skal have haft ægløsning. Og når man har æg-løsning er man altid 2+0 og jeg vil mene, at de færreste kan teste før de er MINIMUM 3+0 (og mange først langt senere), hvilket du næsten ikke kan nå at være. Så selv en positiv streg nu, ville jeg være forsigtig med at være alt for positiv over. Selv en positiv test ved 3+ kan være en BIO, altså et befrugtet æg, der ikke sætter sig fast og fører en graviditet med sig.

- Som jeg har forstået det, er graviditetsteste ugyldige, når de har ligget i længere tid, end de skal, dvs. en streg efter de 5 minutter siger ingenting.

Så alt i alt tænker jeg, at du i princippet godt kan være blevet gravid, men at det er usandsynligt og at det er for tidligt at se nogle former for tegn på det endnu. Beklager :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag en test i morgen, og se hvad der sker. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER