Mette

Rejseseng telt

13 indlæg i dette emne

Er på udkig efter rejseseng til Vigga. vi har ingen bil og har fået anbefalet Deryan rejsesengen der er et telt de små kan ligge i. Det skulle være meget smart da det kan foldes helt sammen og intet fylder. Men har hørt både godt og skidt:

Det gode:

- fylder og vejer intet

- en lille tryg hule så uanset hvor man sover ligner omgivelserne sig selv

- kan nemt have med på rejser

- kan bruges både ude og inde så kan også bruges på fx stranden eller haven

Det dårlige:

- skal man have den stor udgave til 0 - 4/5 år koster det 800 og kan ikke finde nogen brugte i nærheden

- nogen babyer kan slet ikke finde ud af at sove i et telt når de er vant til tremmesengen

Har nogen af jer erfaringer med teltet eller gode/dårlige ting jeg ikke har tænkt over.

post-4050-0-19986800-1393777865_thumb.jpg

post-4050-0-86796100-1393777944_thumb.jpg

post-4050-0-23487200-1393777945_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Følger lige med, for vi har også kigget på det til lucas.. indtil nu har vi brugt og bruger bare barnevognskassen.. og så bliver han puttet deri...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den og er så glade for den.

Vi har den lille og det er super.

Er man et sted med en ekstra seng kan de helt små jo sove i sengen i teltet da det kan lynes. I deluxe udgaven følger der en luftmadres med så barnet er lidt hævet fra gulvet, men man skal stadig være opmærksomme på træk.

Mette er du ikke fra kbh? Du/I må gerne låne vores og teste om det er noget for jer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er et billede af Simon i sommers i barcelona

Vi havde bare lagt et ekstra lagen i teltet:

ee1a34015253893ad660cba61a4be4e5_zps9de1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også interesseret i denne og synes det er så smart den ikke vejer og fylder så meget og at man kan tage den med på stranden, i haven etc - der er jo net omkring så det er et plus! MEN den er desværre blevet testet for kræftfremkaldene stoffer og allergiprovokerende stoffer :( vil gerne linke eller sende artikel hvis nogen er interesseret men den er på tysk.

Det er så fra 2012...

Men på den anden side sover de der jo også meget lidt på et år og hvor meget skidt får man ikke på den dårlige cykel tur med bilos etc.? Ej synes det er svært. De er vist ikke over grænsen af det tilladte men ville da foretrække de stoffer slet ikke var der!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den og er så glade for den.

Vi har den lille og det er super.

Er man et sted med en ekstra seng kan de helt små jo sove i sengen i teltet da det kan lynes. I deluxe udgaven følger der en luftmadres med så barnet er lidt hævet fra gulvet, men man skal stadig være opmærksomme på træk.

Mette er du ikke fra kbh? Du/I må gerne låne vores og teste om det er noget for jer.

Vi har den og er så glade for den.

Vi har den lille og det er super.

Er man et sted med en ekstra seng kan de helt små jo sove i sengen i teltet da det kan lynes. I deluxe udgaven følger der en luftmadres med så barnet er lidt hævet fra gulvet, men man skal stadig være opmærksomme på træk.

Mette er du ikke fra kbh? Du/I må gerne låne vores og teste om det er noget for jer.

  

Her er et billede af Simon i sommers i barcelona

Vi havde bare lagt et ekstra lagen i teltet:ee1a34015253893ad660cba61a4be4e5_zps9de1

Fedt du er glad for den! Og det ser bare hyggeligt ud! Kunne han godt bruge den da han var på Viggas alder (8-9 måneder) hun møver og drejer sig jo rundt længe inden hun falder i søvn ofte.

Og fedt jeg må låne den! Tak! En fra min mødregruppe har den vist så kan være jeg bare låner hendes, men hvis ikke kan det være jeg hiver fat i dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er også interesseret i denne og synes det er så smart den ikke vejer og fylder så meget og at man kan tage den med på stranden, i haven etc - der er jo net omkring så det er et plus! MEN den er desværre blevet testet for kræftfremkaldene stoffer og allergiprovokerende stoffer :( vil gerne linke eller sende artikel hvis nogen er interesseret men den er på tysk.

Det er så fra 2012...

Men på den anden side sover de der jo også meget lidt på et år og hvor meget skidt får man ikke på den dårlige cykel tur med bilos etc.? Ej synes det er svært. De er vist ikke over grænsen af det tilladte men ville da foretrække de stoffer slet ikke var der!

Øv der er skadelige stoffer i! Men ja tænker også at den jo langt fra bruges ofte så mon ikke det går

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt du er glad for den! Og det ser bare hyggeligt ud! Kunne han godt bruge den da han var på Viggas alder (8-9 måneder) hun møver og drejer sig jo rundt længe inden hun falder i søvn ofte.

Og fedt jeg må låne den! Tak! En fra min mødregruppe har den vist så kan være jeg bare låner hendes, men hvis ikke kan det være jeg hiver fat i dig :kram2

Hej Mette

Da vi var i barcelona var han 16 mdr, og ville bare ikke have lynet når han skulle falde i søvn, så lå han udenfor, så løftede vi ham bare ind igen, når han var faldet i søvn.

Han kan stadig være i teltet og sover stadig fint i det.

Du siger bare til hvis det er, så kan du altid sende mig en pm.

Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv der er skadelige stoffer i! Men ja tænker også at den jo langt fra bruges ofte så mon ikke det går

Jo det tænker jeg også- hvis vi køber den bliver det den store, så kan den bruges i længere tid og måske også af 2 nærmere samtidig :)

Så den store billigst på amazon.de til 69 euro :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den store og brugte den til Anabella, da hun var 10 mdr ca. Dengang var vi rigtig glade for den.

Da vi så igen skulle bruge den, da hun var over 1 år og jo kunne rejse sig op i sengen, blev hun bundhysterisk i den og hvis den ik var lynet ned smuttede hun bare ud.. Så vi har købt en "rigtig" rejseseng nu og den virkelig upåklageligt :)

Vi har den grå deluxe udgave (eller hvad den hedder). Hvis det har interesse, er du (eller en anden) velkommet til at købe den. Jeg kan sende den! Vi har kun brugt den 4-5 gange, tror jeg.. Send mig en pm, hvis det har interesse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har den store og brugte den til Anabella, da hun var 10 mdr ca. Dengang var vi rigtig glade for den.

Da vi så igen skulle bruge den, da hun var over 1 år og jo kunne rejse sig op i sengen, blev hun bundhysterisk i den og hvis den ik var lynet ned smuttede hun bare ud.. Så vi har købt en "rigtig" rejseseng nu og den virkelig upåklageligt :)

Vi har den grå deluxe udgave (eller hvad den hedder). Hvis det har interesse, er du (eller en anden) velkommet til at købe den. Jeg kan sende den! Vi har kun brugt den 4-5 gange, tror jeg.. Send mig en pm, hvis det har interesse :)

Fedt, har lige sendt et par spørgsmål

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det tænker jeg også- hvis vi køber den bliver det den store, så kan den bruges i længere tid og måske også af 2 nærmere samtidig :)

Så den store billigst på amazon.de til 69 euro :)

Ja jeg vil også have den store! Og fedt med amazon det er jo en del billigere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rettelse, det er den lille vi har ;) Jeg tænkte lige deluxe som værende den store, men det er jo ikke det deluxe betyder :D ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER