Mamasan

Spørgsmål om Kräuterblut

14 indlæg i dette emne

Er der nogen der kan fortælle mig om man må blande Kräuterblut op med noget? Jeg synes det smager ækelt og tænkte om det evt. var tilladt at blande op med f.eks. Valleforce som jeg tager om morgenen i et stort glas saftevand...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det hved jeg desværre ikke. Jeg gjorde dog det i min første graviditet, at jeg havde et bolche eller en pastil klar til at putte i munden, så snart jeg havde slugt det. For ja, føj det smager grimt! Virkningen er dog det hele værd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart kan jeg ikke se det skulle gøre noget - men tror smagen er så gennemteængende at det bare bliver til et større glas blanding - der smager dårligt ;)

Kan du ikke skylle det ned med noget som kan at smagen ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min løsning har indtil videre været, at jeg skyller efter med min saftevandsblanding af valleforce (mælkesyrebakterier) som jeg tager om morgenen i et stort glas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg godt have lov at spørge, hvad det kräuterblut er? Hvad gør det godt for og hvad er det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må jeg godt have lov at spørge, hvad det kräuterblut er? Hvad gør det godt for og hvad er det?

Læs evt her: http://www.matas.dk/floradix-kruterblut-500-ml?desktopSelected=1

Hvis man ikk kan lide at sluge jernpiller, så kan man tag krauterblut. For nogle er det mildere end jernpillerne.

Så det er i princippet det samme som jernpiller.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke rigtig undersøgt jern-pillerne, men jeg kan godt lide der er b og c vitaminer i også...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krauterblut gør at man ikke kan få forstoppelse (af jernen) min mave var gået fuldstændig i stå hvor jeg måtte på sygehuset og undersøges o.s.v også skulle jeg straks stoppe med mine jernpiller og drikke krauterblut i stedet for men jeg var lige ved at kaste op af det så nu får jeg mine jernpiller igen og dagligt magnesia istedet for og det kan holde min mave nogen Lunde i orden igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, jeg er måske lidt mærkelig for jeg kan faktisk godt lide smagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hi hi, jeg er måske lidt mærkelig for jeg kan faktisk godt lide smagen

Haha dejligt, så har du jo ingen problemer ;) jeg håber jeg vænner mig til smagen med tiden. Lige nu tager jeg dem som et shot gajol, og skyller ned med valle... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er stor fan af krauterblut fremfor piller, men er enig i at smagen ikke er noget at råbe hurra for. Det er en lille snaps der bare skal skylles ned, og så skyller jeg gerne efter med lidt appelsinjuice.

 

Du kan godt blande det, men husk at det ikke skal være med mælk eller kalk tilskud, da kalken hæmmer optagelsen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en helt ny flaske krauterblut som i gerne må købe billigt hvis det er, den har kun været åbnet og taget et lille plastik medicin glas af men jeg kan slet ikke få det ned så si endelig til hvis i vil spare nogen penge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en helt ny flaske krauterblut som i gerne må købe billigt hvis det er, den har kun været åbnet og taget et lille plastik medicin glas af men jeg kan slet ikke få det ned så si endelig til hvis i vil spare nogen penge ;)

Lol din stakkel, er det den store eller lille flaske? Hvad er prisen, og hvor bor du?

Jeg forsøgte den ene dag at blande det i et stort glas rød saft, og så stod jeg der med et stort glas ækelhed jeg måtte kæmpe med...hehe

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe ved ikke om det er den store eller lille flaske men ækel det er det ;) Hehe.. Mener jeg gav 150kr for den kan det passe? Jeg bor ved Ringkøbing.. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER