Vinnus

sko str?

20 indlæg i dette emne

Hvor meget vokser de små sådan ca i sko str fra 1-2 år?

Jeg har haft to tøser som har været noget forskellige. Freja havde mega små fødder og voksede laaangsomt. Liva var normal og det er så det eneste jeg kan huske.

Nu er det sådan at min kusine sælger de kæreste små vinterstøvler, helt nye. Men tør jeg satse?

Havde det været til de store, så turde jeg godt. Men Pixie? Hmmm ja det er jo lige det.

Hun bruger pt str 20 og foden måler ca 12,2 cm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Karlas prewalkers fra sidste forår var i str. 19, hendes efterårssko var i 20 og hendes vinterstøvler er i 21, og de er snart lige små nok. Så hendes næste sko skal være i str 22 eller 23. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karlas prewalkers fra sidste forår var i str. 19, hendes efterårssko var i 20 og hendes vinterstøvler er i 21, og de er snart lige små nok. Så hendes næste sko skal være i str 22 eller 23. :)

Tak for svar :)

Satsede og købte nogle i 22

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har samme dilemma - Angulus vinterstoevler, toer jeg koebe forud.... ? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har samme dilemma - Angulus vinterstoevler, toer jeg koebe forud.... ?

Det er jo lige det.

Pixie er nemlig vokset en del, så det er lige det om fødderne vokser lige så stærkt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline havde sidste forår sko str 20 og hendes vinterstøvler er str 24, begge dele fra ecco. Hun er fra januar 2012

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo lige det.

Pixie er nemlig vokset en del, så det er lige det om fødderne vokser lige så stærkt

 

Noah er vokset en del, men hans foedder er ikke vokset en mm de sidste 2-3 mdr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Caroline havde sidste forår sko str 20 og hendes vinterstøvler er str 24, begge dele fra ecco. Hun er fra januar 2012

Det var da noget hun fik vokset der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da noget hun fik vokset der :)

 

Ja, hold da op... nej, saa tror jeg ikke, jeg toer koebe noget som helst paa forhaand....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var da noget hun fik vokset der :)

Jeg har lige målt hendes fod i dag, og den er 14 cm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, hold da op... nej, saa tror jeg ikke, jeg toer koebe noget som helst paa forhaand....

Jeg har selv luret på vinterstøvler til næste sæson, ville da være rart at kunne spare nogle penge, men tør ikke købe, da jeg synes det er så svært at gætte på hvilke størrelse hun skal bruge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey er fra april 12. Hun fik sine første støvler marts 13 - de var en str 20. Nu marts 14 bruger hun 25 i sine støvler. Så jeg er meget påpasselig med at købe fremad.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey er fra april 12. Hun fik sine første støvler marts 13 - de var en str 20. Nu marts 14 bruger hun 25 i sine støvler. Så jeg er meget påpasselig med at købe fremad.

 

Wauw - tak, Gitte! Nu er jeg sikker ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey er fra april 12. Hun fik sine første støvler marts 13 - de var en str 20. Nu marts 14 bruger hun 25 i sine støvler. Så jeg er meget påpasselig med at købe fremad.

Gry er fra februar 12. Hun startede med en sandal i str 20, i starten af maj 13 og jeg har lige købt nye sko til hende i dag i str 23.

Sikke en forskel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Luna er fra september 12. Gik da hun var 14 mdr. Fik prewalkers, sko og vinterstøvler i str 20 da hun var ca 12 mdr. Det passer hun endnu!

Har lige bestilt nye sko i str 21.

Så hendes fusser vokser laaangsomt - endnu!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annas første vinterstøvler dec 12 var str 20 (de var for små i marts), fik sko og sandaler i str 22 i marts/april og i juli måtte jeg købe nye sandaler og efterårssko i str 24 :o Vinterstøvler er str 25 og hun har lige fået sko i dag i str 25, så hendes fødder er stort set ikke vokset siden november. De tager sikkert et forårshop igen, så vi skal have 4 par fodtøj frem mod næste vinter igen <_<

Lige med fodtøj, ville jeg ikke turde købe så langt forud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gry er fra februar 12. Hun startede med en sandal i str 20, i starten af maj 13 og jeg har lige købt nye sko til hende i dag i str 23.

Sikke en forskel :)

Lige der er jeg lidt misundelig hehe. Sko er skisme dyrt og man tror hver gang at NU må de stoppe med at vokse de fødder. Men 2mdr senere er de for små til hende. Vi har en flyttekasse fyldt med aflagt fodtøj fordi jeg hver gang tror nu holder de en pause :-P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Karlas prewalkers fra sidste forår var i str. 19, hendes efterårssko var i 20 og hendes vinterstøvler er i 21, og de er snart lige små nok. Så hendes næste sko skal være i str 22 eller 23. :)

Nåh, kan lige rette :) Havde husket forkert: hendes prewalkers var str. 18.

Havde ikke taget højde for at vinterstøvler generelt er små i størrelsen, da de er forede. Så selv om hendes vinterstøvler fra ecco er str. 21 er hendes nye forårssko også 21 (også ecco). Hendes for er 12,5 cm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh, kan lige rette :) Havde husket forkert: hendes prewalkers var str. 18.

Havde ikke taget højde for at vinterstøvler generelt er små i størrelsen, da de er forede. Så selv om hendes vinterstøvler fra ecco er str. 21 er hendes nye forårssko også 21 (også ecco). Hendes for er 12,5 cm :)

Vildt :)

Pixies er 12,6 cm nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt :)

Pixies er 12,6 cm nu :)

Annas er 15,2 cm ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER