Krebsen

Hvad er jeres babyer skønnet til?

14 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg skal til jordemoder om lidt og er spænt på hvor stor hun mener lillepigen er. Sidst var jeg 35+2 og der blev skønnet 2700 gr. Så jeg regner med hun når at blive en stor basse inden hun kommer ud ;)

Hvad har i fået skønnet vægtmæssigt og hvor langt var i på det givne tidspunkt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

35+5 blev hun skønnet til 2700 g. Men jeg giver ikke meget for de skøn :)

Sophia blev 38+5 skønnet til 3100 g, hun blev født 39+1 og vejede 2722. Så JM må jo på det tidspunkt have skudt ca et halvt kilo forkert, og procentuelt er det ret meget synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har slet ikke fået noget skøn på vægt. Her i Sverige måler de kun livmoderens str og der ligger jeg lige midt på normal kurven, men de siger ikke noget om vægt desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev i 38+4 fortalt at han er ca 3100 mener jeg det var ... Men jeg går ikke ud fra de beregninger for det er sku ikke til at sige , kender ikke en som har været tæt på de beregninger overhoved. !! Når babyen er kommet ud ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal godt nok til jordemoder igen på fredag D 7 hvis jeg ikke har født på mandag D 3.. Så må vi se hvor stor han er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal godt nok til jordemoder igen på fredag D 7 hvis jeg ikke har født på mandag D 3.. Så må vi se hvor stor han er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal vel heller ikke til den JM tid hvis du føder torsdag D. 6. ;)

Jeg har termin d. 14. Men vil gætte på at hun kommer i løbet af den næste uges tid :)

Nej nej så bliver tiden selvfølgelig slettet ;) ...

Hvorfor tror du at du føder før tid :)???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej nej så bliver tiden selvfølgelig slettet ;) ...

Hvorfor tror du at du føder før tid :)???

 

Fordi maven er sunket og jeg har nogle småveer ind imellem :) Men man kan jo kun gætte :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lille dame blev vurderet til 3400 gr (jeg var 38+2 i går). Jeg synes det er lidt sjovt de bruger tid på at vurdere, hvis de alligevel altid skyder langt forbi ;-)

Mit gæt er at hun vejer tæt på 4 kg når hun kommet ud - og jeg går sikkert et par dage over tid. Der er ingen tegn på optræk til noget som helst. Men jeg er virkelig klar til ikke at være gravid længere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi maven er sunket og jeg har nogle småveer ind imellem :) Men man kan jo kun gætte :)

Spændende!!! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den lille dame blev vurderet til 3400 gr (jeg var 38+2 i går). Jeg synes det er lidt sjovt de bruger tid på at vurdere, hvis de alligevel altid skyder langt forbi ;-)

Mit gæt er at hun vejer tæt på 4 kg når hun kommet ud - og jeg går sikkert et par dage over tid. Der er ingen tegn på optræk til noget som helst. Men jeg er virkelig klar til ikke at være gravid længere!

Ja keg glæder mig også til at kunne sove på maven og ikke gå ind i alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu 40+2 og skønnet til 3850gr. Er spændt på hvornår hun ankommer og om de har ret! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik vores dreng skønnet til 3400 g dagen før fødslen. Han vejede så 3625 g ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu 40+2 og skønnet til 3850gr. Er spændt på hvornår hun ankommer og om de har ret! :-)

Haha - så blev jeg i øvrigt klogere: lillepigen blev født 41+3 og vejede 3525 gr. Så et pænt stykke ved siden af, må man sige :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER