Guest Hml

Ømme bryster under amning

6 indlæg i dette emne

Er der andre der har vedvarende ondt når mælken løber til? Min baby er 3 uger gl. og den første uge var der revner i brystvorten, men det er helet nu. Sp har 'godkendt' babys sutteteknik, så det undrer mig at det fortsat gør vildt ondt.

Det tager skisme lidt af hyggen :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er der andre der har vedvarende ondt når mælken løber til? Min baby er 3 uger gl. og den første uge var der revner i brystvorten, men det er helet nu. Sp har 'godkendt' babys sutteteknik, så det undrer mig at det fortsat gør vildt ondt.

Det tager skisme lidt af hyggen :-)

Har du gået undersøgt ved lægen om du har brystbetændelse eller svamp?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bliver det ved med at gøre ondt under hele amningen? Så vidt jeg husker, gjorde det max naller i starten af amningerne ret længe, men så pludselig ændrede det sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også ondt hver gang der var nedløb (3 gange pr. amning) i lang tid, tror måske det var de første par mdr. Men så snart hun bare suttede var der ikke noget smerte. Det føltes som om det sveg helt vildt i brystet. Det gik over af sig selv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan nedløbsrefleksen også mærkes, det niver og stikker ligesom lidt, men det går hurtigt over igen.. Det skulle ikke gerne gøre ondt hele tiden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke ondt pga. nedløb, men fordi jeg havde ømme brystvorter. Det gjorde sindssygt ondt vil jeg bare sige, det ødelagde de første 6 uger med baby:(

Men det BLIVER bedre... Nu er der ingenting, og amning er blevet ren hygge:)

P.s. min søn havde også super sutteteknik, og alligevel gjorde det hammer ondt, ved ikke lige hvorfor...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER