Guest

Øre"bøffer" til at løbe med - hjælp?

6 indlæg i dette emne

Jeg skal bruge nogle høre telefoner til når jeg skal i gang med at løbe. Har brugt formuer på alverden små dutter til at komme i øret men det funker bare ikke for mig!!! Så gider ikke bruge 1 kr mere på det (lort).

Kan i anbefale nogle billige men funktionelle øre "bøffer" der kan sættes i iPhone og som er forholdsvis behagelige at løbe med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg skal bruge nogle høre telefoner til når jeg skal i gang med at løbe. Har brugt formuer på alverden små dutter til at komme i øret men det funker bare ikke for mig!!! Så gider ikke bruge 1 kr mere på det (lort).

Kan i anbefale nogle billige men funktionelle øre "bøffer" der kan sættes i iPhone og som er forholdsvis behagelige at løbe med?

Jeg har sådan nogle der går rundt om øret og ind i øret. Fungere fint for mig. Har købt dem i Bilka og de kostede knap 200 mener jeg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan nogle der går rundt om øret og ind i øret. Fungere fint for mig. Har købt dem i Bilka og de kostede knap 200 mener jeg...

De er afprøvet, fungerer ikke for mig. De sidder PÅ øret men ikke I øret. De hopper rundt og irriterer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Der står i teksten, at de virker til iPhone ;)

Men jeg tænker, hopper de ik lidt rundt på hovedet, når du løber så??

Det gør Anders's monster ørebøffer med 4 meter ledning ikke :p om ikke andet er det et bedre alternativ end at de falder ud for hvert skridt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER