MNM86

Akupunktur i Aarhus?

5 indlæg i dette emne

Hej piger:) Nogen der ved om Skejby Sygehus tilbyder akupunktur til gravide? Eller hvilke tilbud der er for graviditetssyge i Aarhus?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

hej.

jeg ka desværre ikke besvare dit spørgsmål om skejby, men ved at aku-hammel.dk sku være ret dygtige akupunktøre... de ligger b.la. i hammel :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg spurgte min jordemoder fra skejby om det, da jeg har virkelig meget vand i kroppen og havde hørt det kunne hjælpe. Men det kunne de desværre ikke tilbyde på skejby.

Jeg ved ikke om det er en anden sag hvis man lider af ekstrem kvalme i starten fx.

Men prøv at hør din jordemoder ad. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa

Jeg spurgte min jordemoder fra skejby om det, da jeg har virkelig meget vand i kroppen og havde hørt det kunne hjælpe. Men det kunne de desværre ikke tilbyde på skejby.

Jeg ved ikke om det er en anden sag hvis man lider af ekstrem kvalme i starten fx.

Men prøv at hør din jordemoder ad. :-)

Det vil jeg prøve, tak! Det undrer mig de ikke tilbyder akupunktur, når nu det er sådan et stort fødested.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er lidt underligt - men jeg tror der er skåret helt ind til benet og det ikke handler om at de ikke kan, men at der ikke er økonomi til det.

Jeg har så selv betalt mig fra at få zone og akupunktur behandlinger ved Bente Iversen (lifehaus) - hende har jeg været rigtigt glad for at gå ved. Hun har klinik lige ved magasin nede i byen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER