Malene uden R

Gravid uden at sexe før ÆL??

5 indlæg i dette emne

Er der nogle af jer som har haft held med at blive gravid selvom I ikke har sexet før ÆL er indtruffet - altså først sexet når I har oplevet Æl-symptomer (lidt niven i underlivet, øget udflåd mv,)?

 

Jeg er nemlig i tvivl om jeg har haft positive ÆL-test, da jeg havde tests i to dage hvor teststregerne blev tydeligere (og vi kunne desværre ikke sexe i de dage), men nu er de en del utydelige igen :/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Man kan jo blive gravid af sæd, der er fra før ÆL og som "ligger på lur", når man så får ÆL, men ægget kan blive befrugtet omkring 24-32 timer (mener jeg nok), så det kan også være sex efter ægløsning har indtruffet, der gør én gravid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sådan jeg blev gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan jo blive gravid af sæd, der er fra før ÆL og som "ligger på lur", når man så får ÆL, men ægget kan blive befrugtet omkring 24-32 timer (mener jeg nok), så det kan også være sex efter ægløsning har indtruffet, der gør én gravid...

Tak for forklaringen - mente nok at man ikke altid behøvede sexe inden ÆL :)

Tager det nemlig stille og roligt i denne cyklus og vil prøve at mærke en del efter hvad min krop gør, men synes det er svært når jeg næsten har daglige smerter i underlivet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sådan jeg blev gravid ;)

Wuhuuuu endnu mere grund til ikke at være så opsat på at ÆL-teste og bare mærke efter kroppen. Hvis den da gider opføre sig bare nogenlunde ordentligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER