betina88

århh er i tvivl....

12 indlæg i dette emne

Vi står at skal ud og have et sæt nye babyalarmer, da dem vi har er begyndt at svigte hele tiden(ved bla. enhederne går ud når vi bruger dem) ellers ærgerligt for vi har været glade for dem. Det er Supernova D7.  Og så står vi med et valget imellem at købe Neonate babyalarm BC5500A(til 950kr) eller købe et nyt sæt af dem vi har nu(til 690 kr) Var egentlig afklaret med at vi skulle have neonate, men nu er jeg kommet en del i tvivl...

håber virkelig i kan hjælpe mig med hvad jeg skal vælge.. for er kommet i tvivl.......

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er så glad for vores Neonate! Jeg vil aldrig have anden alarm ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så glad for vores Neonate! Jeg vil aldrig have anden alarm ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde samme problem med vores supernova d7, og der kunne et nyt batteri fikse det :) Jeg tror det kostede 130 kr, eller måske 200... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi har prøvet det af med nye batterier(svigerinden har en helt ny som vi lige prøvede batterierne fra) men nej det har ikke hjulpet.. men vi har ellers været super glade for den og har aldrig haft problemer med den.. så ved ikke helt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde lånt et par supernova, og synes virkelig de var dårlige. Holdt ikke strøm, kunne tændes af sig selv i tasken, hvilket var vildt irriterende. Så vi har købt neonate, og de virker upåklagelige! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde samme problem med vores supernova d7, og der kunne et nyt batteri fikse det :) Jeg tror det kostede 130 kr, eller måske 200... :)

Vi har de gamle supernova D3... Og er så glade for dem.. De er knap 11 år, og har fået skiftet batteri en enkelt gang..

Men jeg kan godt se problemet hvis holdbarheden på de nye er ringe..

Hvor længe har de holdt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har holdt næsten 2 år... og har virket upåklageligt indtil for 3 uger siden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De har holdt næsten 2 år... og har virket upåklageligt indtil for 3 uger siden...

Ja, det var ikke så længe.. Og så ender det jo ud med at blive dyrt..Jeg kender slet ikke neonate.. Men kan da se at der er en del problemer med de nyere supernova..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hopper med på Neonate vognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Neonate! Har virkelig set mange alarmer og de er uden tvivl de bedste IMO. Og de er så små og nemme at have med rundt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er der købt ny alarm..!!! det blev en neonate... Nu skal jeg/vi bare lige lærer den at kende....

 

Tusind tak for alle jeres besvarelser, det var virkelig med til at hjælpe mig....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER